Ciągnik KUBOTA L3300 filtry silnika i hydrauliczne
Oferujemy wszystkie rodzaje filtrów silnikowych i hydraulicznych stosowanych w ciągniku rolniczym i traktorze Kubota L3300.
Sprzedawane przez nas filtry do ciągników, traktorów oraz minitraktorków KUBOTA L3300 dostępne są na miejscu.
Posiadamy na stanie filtry takie jak:
- KUBOTA L 3300 filtr oleju silnikowego
- KUBOTA L 3300 filtr paliwa
- KUBOTA L 3300 filtr powietrza
- KUBOTA L 3300 filtr hydrauliki
Obsługujemy modele KUBOTA L3300 takie jak: L3300DT, L3300DT(NEW), L3300DTGST, L3300F, L3300DTC, L3300DTC(NEW), L3300T, L3300DTGST.
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami. Udzielą Ci więcej informacji.
Czy wiesz, że...Mechanizmy współczesnych samochodowych silników wysokoprężnych smarowane są rozmaicie, przy czym najczęściej stosuje się jednocześnie wszystkie wymienione metody, czyli do pewnych punktów olej dopływa pod nadciśnieniem, do innych pod własnym ciężarem, a pozostałe miejsca smarowane są rozbryzgowe. Szczegóły wykonania i działania układu smarowania wiążą się ściśle z ogólnym układem konstrukcyjnym silnika oraz wykonaniem poruszających się części. Ze względu na zadania, układy smarowania samochodowych silników wysokoprężnych podzielić można na smarująco chłodzące lub wyłącznie smarujące. Układy przeznaczone jedynie do utrzymywania właściwych warunków smarowania między poruszającymi się częściami cechuje doprowadzanie oleju do większości mechanizmów silnika systemem rozbryzgowym lub opadowym. Jeżeli natomiast krążący w zakładzie smarowania: olej: ma odbierać od silnie nagrzewanych części określone ilości ciepła, z zasady prawie wszystkie mechanizmy silnika powinny być smarowane pod ciśnieniem W takim przypadku istotne znaczenie ma również wysokość ciśnienia tłoczenia (wytwarzanego przez pompę oleju), co decyduje o intensywności dopływania oleju do poszczególnych punktów smarowania.