Części silnika KOMATSU 4D95, S4D95
Oferujemy części zamienne do wszystkich typów silnika KOMATSU, takich jak KOMATSU 4D95, KOMATSU S4D95, KOMATSU 4D95LE, KOMATSU SAA4D95L, które znalazły zastosowanie w maszynach budowlanych marki KOMATSU. Na naszym magazynie mamy setki części do silników KOMATSU, takich jak: uszczelki, korbowody, panewki, tłoki, pierścienie, wały korbowe, uszczelniacze, pompa paliwa, pompa wody, wtryskiwacze, końcówki wtrysków i wiele innych.
Nasza firma zajmuję sie równiez regeneracją, oraz remontem silników KOMATSU jak i innych pozostałych marek dostępnych na rynku.
Oferujemy części do takich modelki silnika KOMATSU jak:
- KOMATSU 4D95
- KOMATSU 4d95LE-3
- KOMATSU 4D95S
- KOMATSU 4D95T
- KOMATSU 4D95L
- KOMATSU 4D95-LE3
- KOMATSU 4D95K
- KOMATSU 4D95L-1
- KOMATSU 4D95LE-1B
- KOMATSU 4d95LE-2
- KOMATSU 4D95LW E3
- KOMATSU 4D95-LWE3
- KOMATSU 4D95LWE-5
- KOMATSU 4D95S-W
- KOMATSU 4D95S-1
- KOMATSU S4D95 E/LE-3
- KOMATSU S4D95L 1
- KOMATSU S4D95L-1
- KOMATSU S4D95-LE3
- KOMATSU SAA4D95LE
- KOMATSU SAA4D95LE-3
- KOMATSU SAA4D95LE-5
- KOMATSU SAA4D95LE-6
- KOMATSU SAAD95LE-5-A
- KOMATSU SSA4D95LE
- KOMATSU SSA4D95LE
- KOMATSU SSA4D95LE-5-C
Silniki marki KOMATSU 4D95, KOMATSU S4D95, KOMATSU 4D95LE, KOMATSU SAA4D95L znalazły zastosowanie przede wszystkim w koparkach, ładowarkach oraz maszynach budowlanych:
- KOMATSU WA65-5
- KOMATSU WA65-6
- KOMATSU WA70-1
- KOMATSU WA70-6
- KOMATSU WA80-6
- KOMATSU WA90-6
- KOMATSU WA100 M5
- KOMATSU PW98MR-6
- KOMATSU PW98MR-8
- KOMATSU PW118MR-8
- KOMATSU PW130-6
- KOMATSU PC60-6
- KOMATSU PC70-8
- KOMATSU PC78 MR-6
- KOMATSU PC88 MR-6
- KOMATSU PC88 MR-8
- KOMATSU PC98 MR-8
- KOMATSU PC130-6
- KOMATSU PC130-7K
- KOMATSU PC138 US-2
- KOMATSU PC138 US-8
- KOMATSU PC138 US-10
- KOMATSU FD 20T10
- KOMATSU FD 20-12
Czy wiesz że...
Regulację równomierności dawki paliwa podawanego przez poszczególne sekcje pompy wykonuje się także przy połączeniu z pompą wtryskiwaczy ustawionych na wymagane ciśnienie. Podczas sprawdzania zbiera się paliwo do wycechowanych menzurek lub naczyń pomiarowych w czasie 1 lub 2 minut. Zwykle pomiar wykonuje się dwa razy przy znamionowych obrotach wałka krzywkowego i raz przy minimalnych obrotach. Minimalne obroty wałka krzywikowego należy przyjmować w granicach 175-300 obr/min (dla pompy ciągnika Ursus C-325 wynoszą 200 obr/min). Zebrane porcje paliwa porównuje się ze sobą. Poszczególne wtryskiwacze powinny poddawać jednakowe ilości paliwa. Różnice nie mogą być większe niż 1,5-7°/o. Większy procent nierównomierności odnosi się do regulacji przy minimalnych, a mniejszy przy znamionowych obrotach wałka krzywkowego. Ponadto należy zwrócić uwagę, aby wszystkie sekcje zapewniły wtrysk paliwa przez wtryskiwacze przy minimalnych obrotach wałka krzywkowego. W czasie pomiaru listwa zębata pompy powinna być ustawiona na największy wydatek.