KOMATSU 4D95 S4D95 komplet uszczelek
Zestaw uszczelek silnika KOMATSU 4D95,4D95LE, S4D95, SAA4D95LE, S4D95LE-3. Komplety uszczelek dostępne w naszej ofercie. Oprócz pełnych zestawów uszczelek do silnika KOMATSU 4D95 oferujemy również takie uszczelki jak: uszczelniacz wału korbowego, uszczelka klawiatury (uszczelka pokrywy zaworowej), uszczelka kolektorów, uszczelniacze zaworowe.
Zestaw uszczelek KOMATSU 4D95 S4D95
Uszczelki do silników KOMATSU można spotkać w maszynach budowlanych. Sprawdź ofertę naszej firmy na uszczelki KOMATSU, posiadamy również inne części.
Oferujemy uszczelki do takich modeli jak:
- KOMATSU 4D95
- KOMATSU 4d95LE-3
- KOMATSU 4D95S
- KOMATSU 4D95T
- KOMATSU 4D95L
- KOMATSU 4D95-LE3
- KOMATSU 4D95K
- KOMATSU 4D95L-1
- KOMATSU 4D95LE-1B
- KOMATSU 4d95LE-2
- KOMATSU 4D95LW E3
- KOMATSU 4D95-LWE3
- KOMATSU 4D95LWE-5
- KOMATSU 4D95S-W
- KOMATSU 4D95S-1
- KOMATSU S4D95 E/LE-3
- KOMATSU S4D95L 1
- KOMATSU S4D95L-1
- KOMATSU S4D95-LE3
- KOMATSU SAA4D95LE
- KOMATSU SAA4D95LE-3
- KOMATSU SAA4D95LE-5
- KOMATSU SAA4D95LE-6
- KOMATSU SAAD95LE-5-A
- KOMATSU SSA4D95LE
- KOMATSU SSA4D95LE
- KOMATSU SSA4D95LE-5-C
Czy wiesz że…
Nieco inaczej przeprowadza się regulację kąta przyśpieszenia wtrysku w silniku S-60. Do ustawienia kąta przyśpieszenia wtrysku służy sprzęgiełko regulatora, które przestawia się względem koła zębatego napędzającego- rozrząd silnika. Natomiast w celu sprawdzenia tego kąta wykręcony wtryskiwacz ustawia się końcówką w odległości 1-2 cm od wieńca koła zamachowego. Położenie to zaznacza się najczęściej kredą na kole zamachowym. Tłok powinien, się wówczas znaleźć w GZP. Następnie pokręca się korbą wał korbowy - wytryśnięte paliwo zaznaczy ślad na kole zamachowym. Kąt zmierzony na kole zamachowym między zrobionym uprzednio znakiem a śladem paliwa jest kątem przyśpieszenia wtrysku. Kąt ten dla silnika S-60 waha się w granicach 2-20°, w zależności od rozwijanych przez niego obrotów na minutę. Regulację równomierności wtrysku, jak też wydatku pompy zamontowanej na ciągniku przeprowadza się po wyjęciu wtryskiwaczy z głowicy silnika. Pod każdy wtryskiwacz podstawia się wy cechowaną szklaną menzurkę, a następnie obraca się równomiernie wałem korbowym. Wykonuje się najczęściej 200 obrotów, po czym mierzy się ilość wytryśniętego paliwa. Przez odpowiednie przeliczenie na podstawie danych za-wartych w tabeli 16 można wyznaczyć ilość paliwa, jaką powinniśmy uzyskać przy 200 obrotach silnika. Porównując te wartości z uzyskanymi podczas próby można uchwycić powstałe różnice i w razie potrzeby wyregulować pompę wtryskową. Regulację równomierności wtrysku i wydatku pompy przeprowadza się analogicznie, jak to zostało opisane przy regulacji pomp wtryskowych na stole kontrolnym.