CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Końcówki wtryskiwaczy i pompa wtryskowa KOMATSU 4D95 S4D95

Wszystkie elementy układu wtryskowego silnika KOMATSU 4D95, 4D95LE,  S4D95, SAA4D95LE, S4D95LE-3. Końcówki wtryskiwaczy, pompa wtryskowa, kompletne wtryskiwacze do KOMATSU 4D95 - dostępne w naszym sklepie.

Końcówki wtryskiwaczy do KOMATSU 4D95 oraz kompletne wtryskiwacze do tego silnika posiadamy we wszystkich wersjach. Silniki KOMATSU tej serii pracują w maszynach budowlanych.

Pompy wtryskowe KOMATSU SAA4D95LE S4D95L nowe i regenerowane

W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części np.:  termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

Zapytaj również o możliwość regeneracji swoich wtryskiwaczy lub pompy wtryskowej.

Oferujemy końcówki wtryskiwaczy do takich modeli jak:

  • KOMATSU 4D95
  • KOMATSU 4d95LE-3
  • KOMATSU 4D95S
  • KOMATSU 4D95T
  • KOMATSU 4D95L
  • KOMATSU 4D95-LE3
  • KOMATSU 4D95K
  • KOMATSU 4D95L-1
  • KOMATSU 4D95LE-1B
  • KOMATSU 4d95LE-2
  • KOMATSU 4D95LW E3
  • KOMATSU 4D95-LWE3
  • KOMATSU 4D95LWE-5
  • KOMATSU 4D95S-W
  • KOMATSU 4D95S-1
  • KOMATSU S4D95 E/LE-3
  • KOMATSU S4D95L 1
  • KOMATSU S4D95L-1
  • KOMATSU S4D95-LE3
  • KOMATSU SAA4D95LE
  • KOMATSU SAA4D95LE-3
  • KOMATSU SAA4D95LE-5
  • KOMATSU SAA4D95LE-6
  • KOMATSU SAAD95LE-5-A
  • KOMATSU SSA4D95LE
  • KOMATSU SSA4D95LE
  • KOMATSU SSA4D95LE-5-C

 

Czy wiesz że…

Przy prawidłowo ustawionym wtrysku kołek ten powinien trafić w pierwszy otwór koła zamachowego. Wykonując małe ruchy obrotowe wałem korbowym możemy się upewnić, czy kołek znajduje się w otworze. Natomiast po wysunięciu kołka z otworu koła zamachowego i po obróceniu w prawo o 30° wałem silnika, kołek kontrolny powinien wskoczyć w następny otwór, który wyznacza górne zwrotne położenie tłoka w pierwszym cylindrze. Tym samym upewniamy się, że poprzednie położenie koła zamachowego wyznacza nam wymagany kąt przyśpieszenia wtrysku. Jeżeli przy sprawdzaniu stwierdzi się, że kąt przyśpieszenia wtrysku nie jest prawidłowy, to należy przy unieruchomionym kole zamachowym ze wstawionym kołkiem w pierwszym otworze, zluzować kluczem nasadowym śruby mocujące koło zębate pompy wtryskowej do piasty wałka, a następnie innym kluczem pokręcać wałek krzywkowy pompy w prawo, do chwili drgnięcia paliwa w kapilarze. Jest to wymagamy kąt początku wtrysku pompy. W takim położeniu powinno się zacisnąć śruby mocujące koło zębate pompy wtryskowej.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.