KUBOTA F2803, F2503 uszczelniacze zaworowe
W ofercie uszczelniacze zaworowe silnika pięciocylindrowego KUBOTA F2803, F2503 Diesel, gumki zaworowe, uszczelniacze trzonków zaworowych, uszczelnienia na prowadnice zaworowe do silnika KUBOTA F2803, F2503.
Wszystkie uszczelniacze dostępne od ręki, z naszego magazynu.
W ofercie wszystkie rodzaje uszczelniaczy do silnika KUBOTA F2803, F2503. Wszystkie wersje uszczelniaczy trzonków zaworowych dostępne u nas na magazynie. Silnik KUBOTA F2803, F2503 pracuje w maszynach budowlanych i urządzeniach komunalnych.
Oprócz gumek zaworowych do silnika KUBOTA F2803, F2503 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich wersji silnika KUBOTA, który pracuje w wielu maszynach rolniczych oraz budowlanych.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Cylindry odlewa się najczęściej w kokilach, przy czym po naniesieniu warstwy wiążącej na tuleje należy je jak najszybciej umieszczać w kokilach i zalewać stopem aluminiowym, aby uniknąć skrystalizowania warstwy pośredniej. Kokile mają temperaturę 300..350°C, otwiera się je po 2...3 minutach od chwili zalania. Silnik użytkowy powinny cechować jednocześnie duża moc jednostkowa i duża odporność na zużycie. Trwałość cylindrów i tłoków maleje jednak w miarę zwiększania się obciążeń mechanicznych, dynamicznych i cieplnych, występujących po podwyższaniu mocy. Jeśli chodzi o gładź cylindra, to dotychczas omówione sposoby wykonywania cylindrów nie rozwiązały problemu jej trwałości, a w przypadku metody AL-FIN, gdzie ze względu na połączenie dwu różnych metali żeliwo musi być odpowiednio miękkie, zużycie gładzi następuje szybciej niż np. zużycie gładzi odlewanych odśrodkowo tulei z wysokogatunkowego żeliwa.