Panewki wału KUBOTA D950
W ofercie wszystkie panewki wału korbowego do KUBOTA D950 - panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego.
UWAGA! Do wszystkich modeli silników KUBOTA D950 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału KUBOTA D950). Silnik Kubota D950 znalazł zastosowanie w wielu maszynach rolniczych.
Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.
Do wałów korbowych KUBOTA D950 oferujemy między innymi:
- Panewki korbowodowe KUBOTA D950
- Panewki główne KUBOTA D950
- Pierścienie oporowe KUBOTA D950
- Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje)
Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.
Czy wiesz że…
Mimo konieczności stosowania pras i specjalnego oprzyrządowania, ten typ wału jest obecnie częściej używany niż wały z czepami o zakończeniach stożkowych, wymagające zabezpieczeń śrubowych, lub też wały o czopach walcowych albo minimalnie stożkowych, znacznie swobodniej pasowanych w walcowych otworach tarcz (czop o średnicy większej o 0,035 do 0,05 mm) i również skręcanych śrubami. Tarcze korbowe silników seryjnych przeważnie wykonuje się z żeliwa. Jedynie w silnikach o dużych prędkościach znamionowych stosuje się tarcze korbowe staliwne lub odkute ze stali. Czopy wykonuje się ze stali stopowej o składzie umożliwiającym na węglanie (np. zawierającej 0,6°/o manganu oraz l°/o chromu) i utwardza na głębokość 0,5 mm. Niekiedy w silnikach jednocylindrowych stosowane są wały trójdzielne, w których częścią łączącą jest czop korbowy, a tarcze są odkute wraz z czopami głównymi. Taką konstrukcję zastosowano w silniku NSU Max z wciskanym czopem korbowym.