KUBOTA D950 korbowód
W ofercie korbowód do silnika trzycylindrowego KUBOTA D950 Diesel. Większość korbowodów do silnika KUBOTA D950 dostępna od ręki, z naszego magazynu.
W ofercie wszystkie rodzaje korbowodów do KUBOTA D950. Silnik KUBOTA D950 pracuje w maszynach budowlanych i maszynach rolniczych.
KUBOTA D950 tulejka korbowodu
Tulejka korbowodowa do KUBOTA D950. Tulejki korbowodowe do silników KUBOTA D950 i innych.
Zapytaj również o panewki do tego korbowodu.
Oprócz korbowodu do silnika KUBOTA D950 sprzedajemy także inne części np.: panewki, termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Korbowody stalowe mają zawsze tulejki brązowe lub łożyska igłowe w łbach tłokowych, co zapewnia należyte warunki współpracy ze sworzniem tłokowym. Natomiast w korbowodach ze stopów lekkich tulejki te są niekiedy zbędne. Jeżeli korbowody ze stopu lekkiego są zaopatrzone w łożyska toczne, wówczas w łby korbowe wciska się pierścienie stalowe stanowiące bieżnię wałeczków lub łożyska igłowe z pierścieniem zewnętrznym. Łożyska igłowe z igłami w koszyczkach okazały się bardzo korzystne w silnikach o dużej szybkoobrotowości, dzięki małym rozmiarom, niewielkim oporom tarcia i dużej trwałości. Do niedawna w szczególnie obciążonych silnikach stosowano również łożyska wałeczkowe, wykonywane jako dwu- lub trójrzędowe. Wałeczki w tym przypadku nie pracują bezpośrednio ani na czopie wału korbowego, ani w łbie korbowodu, gdyż łożysko ma dwa stalowe pierścienie bieżne. Pierścień bieżny wewnętrzny, wykonany ze stali chromowej do nawęglania, jest wciśnięty na czop korbowy, a bieżna zewnętrzna do łba korbowodu. Niekiedy stosuje się dzielone łby korbowodu, współpracujące z łożyskami tocznymi. Wadą takiej konstrukcji jest konieczność bardzo dokładnego wykonania połączenia obu części, aby w płaszczyźnie podziału nie tworzyła się nierówność, na której wałeczki bardzo szybko się wybijają.