Isuzu 6SD1 wał korbowy
W ofercie wał korbowy do silnika Isuzu 6SD1. Wszystkie wały korbowe dostępne od ręki, z naszego magazynu.
W ofercie wszystkie rodzaje wału korbowego do silnika Isuzu 6SD1. Wszystkie wersje wału korbowego dostępne u nas na magazynie. Silnik 6SD1 używany jest w maszynach budowlanych, agregatach i koparkach. Stosują go takie marki jak: Case, JCB, Hitachi, Denyo i wiele innych.
Oprócz wałów korbowych do silnika Isuzu 6SD1 sprzedajemy także inne części np.: pompy wody, termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
W wielu konkretnych wykonaniach przyjmuje się dla łożysk w podstawie i łożysk korbowodu jednakowe luzy, nie biorąc pod uwagę warunków w jakich te łożyska pracują. Teoretycznie ustalone luzy nie są miarodajne i później i w czasie eksploatacji zachodzi konieczność ich poprawek. Przeważnie luzy z obliczeń są wielkie i trzeba je zmniejszać. Należy jednak pamiętać, że dla normalnej pracy łożysk z małymi luzami czopy wału korbowego i sworzeń wodzikowy, czy korbowody powinny być dokładnie cylindryczne. Im mniejszy luz, tym większy jest wpływ stożkowatości, boczkowatości lub eliptyczności czopów. Ponieważ nie można z obróbki uzyskać idealnego cylindrycznego kształtu, stosuje się więc dopuszczalne odchylenia, które w zestawieniu z łożyskiem oznaczają różnicę średnicy łożyska i największej średnicy czopa. Przy przekoszeniu osi czopa z osią łożyska, ustalamy luz tak, jak dla prawidłowego położenia obydwu osi, gdyż luz w środku czopa i łożyska, zasadniczo nie ulega zmianie. Należy tylko pamiętać, że w szczególnym przypadku może zaistnieć na brzegu łożyska zetknięcie się czopa z panwią i wówczas, wskutek suchego tarcia, może nastąpić szybkie zużywanie się panwi. Takie zjawisko nie jest groźne, gdyż zużycie pod wpływem przylegania powierzchni trących powoduje po pewnym czasie jakby dopracowanie się czopa do panwi i mimo przekoszenia osi, łożysko pracuje normalnie.