Isuzu 6SD1 termostat
W ofercie termostat marki Isuzu 6SD1. Większość termostatów dostępna na miejscu w naszym magazynie. Posiadamy wszystkie części zamienne do Isuzu 6SD1.
Termostat Isuzu 6SD1 to jeden z ważniejszych elementów silnika odpowiadający za utrzymanie właściwej temperatury pracy silnika.
Posiadamy wszystkie części zamienne do Isuzu, silników z maszyn budowlanych, wózków widłowych i agregatów. W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.
Czy wiesz że…
Przewody paliwa od zbiornika podawczego do poszczególnych pomp wtryskowych lub bloków pomp wtryskowych muszą być chronione przed uszkodzeniami i w maszynowniach prowadzone są zazwyczaj pod posadzką, w suchych kanałach przykrytych blachą. Odpływ paliwa ze zbiornika powinien być wyposażony w zamkniecie w postaci zaworu do szyb-kiego zamykania. Dla paliw, których punkt zapłonu leży poniżej 3G0 °C, zamknięcie to powinno być niedaleko stanowiska obsługi. Przewody paliwa powinny mieć możliwie mało połączeń i tylko najkonieczniejsze. Połączenia te muszą być łatwo dostępne dla obsługi silnika. Na ssących przewodach dozwolone są połączenia kryzowe. Dopływ paliwa do pomp wtryskowych odbywa się pod ciśnieniem ok. 5 do 6 atn, a nieraz nawet wyższym, toteż na kolektorze przed pompami powinny być założone powietrzniki wyrównawcze. Przewody przed pompami są z rur grubo- ściennych bez szwu, przewody zaś od pomp do wtryskiwaczy poszczególnych cylindrów - z rur stalowych (5°/o Ni), które mogą być wykonane z prętów przez wiercenie. Przewody tłoczące pomp mogą być długie i takie należy przeliczać dla odpowiedniego spiętrzenia ciśnienia przed wtryskiwaczami. Wszystkie przewody tłoczące są jednakowej długości, na przykład ok, 12 m każdy iJ.