CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Końcówki wtryskiwaczy i pompa wtryskowa Isuzu 6HL1

 

W ofercie wszystkie elementy układu wtryskowego Isuzu 6HL1. Końcówki wtryskiwaczy, pompa wtryskowa, kompletne wtryskiwacze do isuzu 6HL1. Silnik ten możemy spotkać wlicznych modelach samochodów ciężarowych, dostawczych, a także autobusach, autokarach.

Końcówki wtryskiwaczy do Isuzu 6HL1 oraz kompletne wtryskiwacze do tego silnika posiadamy we wszystkich wersjach.

Pompy wtryskowe Isuzu 6HL1 nowe i regenerowane.

Zapytaj również o możliwość regeneracji swoich wtryskiwaczy lub pompy wtryskowej.

 

Czy wiesz że…

Pierwszy doładowany silnik o mocy 2950 KM został oddany do napędu statku w 1956 r. W tym samym roku wytwórnia Götaverken dostarczyła silnik o mocy 12 100 KM dla zbiornikowca, a już w 1958 roku - o mocy ok. 15 000 KM na dwa zbiornikowce o nośności ok. 34 000 tdw. W 1959 r., po zakończeniu prób w wytwórni, silnik typu ,,Uddevalla-Götaverken”, dwunastocylindrowy o mocy 15 000 KM, dostarczyła również na zbiornikowiec, a już w 1960 r. przystąpiła do szeroko zakrojonych badań naj-większego silnika o średnicy cylindra 850 mm, skoku tłoka 1700 mm. Ten silnik, jako dziesięciocylindrowy, o 115 obr/min rozwijał moc 18 350 KM. Przez zwiększenie doładowania została moc podniesiona do 2100 KM z cylindra (pi = 9,75 kG/cm2). Ciśnienie doładowania wynosiło 1,8 a ta, najwyższe ciśnienie przy spalaniu - 65 kG/cm2, temperatura spalin przed turbiną gazową 430 °C i jednostkowe zużycie paliwa 161 g/KMh. Przedstawiona krótko produkcja silników doładowanych w ciągu czterech lat świadczy o szybkości rozwoju tych silników w wytwórni Götaverken. Obecnie wytwórnia ta zajmuje jedno z przodujących miejsc w budowie silników okrętowych wielkiej mocy.