Tłoki i sworznie Isuzu 6HA1
W ofercie tłoki i sworznie do silnika 6HA1. Dostępne tłoki nominalne i nadwymiarowe lub tuleje silnika, w zależności od wersji.
Oferujemy wszystkie wersje tłoków do silnika Isuzu 6HA1, zapytaj również o tłoki kompletne z pierścieniami lub całe zestawy tulei silnika.
W ofercie wszystkie części do układu tłokowo-korbowego silnika Isuzu 6HA1.
Czy wiesz że…
Na uwagę zasługują klapy obrotowe w przewodach wylotowych poszczególnych cylindrów. Konstrukcja takich klap wymaga uwzględnienia temperatur spalin wylotowych, na które są narażone oraz ewentualnych oporów wskutek nagarów skoksowanego oleju, albo mechanicznych przeszkód, (np. ewentualne przedostanie się do przewodu wylotowego kawałków połamanego pierścienia tłokowego). Jak wspomniano, klapy otrzymują napęd mechanizmami od wału rozrządczego pomp wtryskowych umieszczonego na wysokości głowic cylindrów. Klapa jest niechłodzona, a jej napęd odbywa się za pomocą elastycznego drążka (sprężynowego). Między klapą a samym przewodem spalin jest luz kompensujący rozszerzenia cieplne, które zresztą dla ruchu praktycznie nie mają znaczenia. Wąskie krawędzie klapy zgarniają gromadzące się w przewodzie osady sadzy i skoksowanego oleju. Trzeba zaznaczyć, że w wytwórni Sulzer poświęcono wiele czasu na badania działania tych klap w ruchu, zanim zdecydowano się na zastosowanie ich w silnikach RS. Badania te i zdobyte przy tym doświadczenia dały wskazówki odnośnie do konstrukcji i obecnie klapy te okazały się w pracy nienaganne.