Chłodzenie i smarowanie tłoka Isuzu 6HK1
Wszystkie elementy układu smarowania i chłodzenia silnika Isuzu 6HK1 w tym elementy smarowania i chłodzenia tłoka. Isuzu 6HK1 rurka chłodzenia tłoka, przewód smarowania, kranik olejowy.
Niezależnie od tego jaki silnik Isuzu użytkujesz - skontaktuj się w nami. Posiadamy wszystkie części silnikowe. Oferujemy części zamienne do Isuzu - silników z maszyn budowlanych, wózków widłowych i agregatów. W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.
Czy wiesz że…
Do obsługi mechanizmów maszynista ma główne koło zmieniające kierunek obrotów, małe kółko do zmiany dawek pompy paliwa i dźwignię sterującą rozruch powietrzem sprężonym. Przez pokręcanie koła manewrowego, po wyłączeniu rozruchu i paliwa, koła zębate i wykorbienia a, b unoszą rolki popychaczy zaworów, aby przesunięcie wału krzywkowego mogło się swobodnie odbyć. Na wale są zaklinowane podwójne krzywki do jazdy „w przód” i „w tył”. Do przesunięcia wału z krzywkami służą krzywki c1; c2 na wale przystawkowym, który w górnej części ma tarcze blokujące pompy paliwa. Koło manewrowe przy dalszym pokręcaniu przesuwa wał rozrządczy d do żądanego położenia krzywek sterujących zawory, a równocześnie blokuje pompy paliwa tak długo, jak tego wymaga czas potrzebny do osiągnięcia krańcowego położenia wału d. Koło manewrowe wykonuje więc trzy czynności. Podnosi dźwignię zaworów, przesuwa wał rozrząd- czy aby podstawić żądane krzywki i do chwili ukończenia tego działania blokuje pompy paliwa. Po zmianie kierunku obrotów dźwignia może otworzyć zawór g powietrza rozruchowego i silnik rusza. Małe kółko służy do zmiany dawek paliwa od „0” do największych.