Tłoki i sworznie Isuzu 6HK1
W ofercie tłoki i sworznie do silnika 6HK1. Dostępne tłoki nominalne i nadwymiarowe lub tuleje silnika, w zależności od wersji. Posiadamy wszystkie części zamienne do Isuzu 6HK1, wszystkie wersje tłoków są dostępne od ręki na naszym magazynie w Polsce. Na stanie posiadamy setki części do tego modelu silnika Isuzu.
Silniki Isuzu 6HK1 znalazły zastosowanie miedzy innymi w koparkach i ładowarkach takich marek jak: Casse, Jcb, Hitachi, oraz autobusach i autokarach marki Isuzu.
Oferujemy wszystkie wersje tłoków do silnika Isuzu 6HK1, zapytaj również o tłoki kompletne z pierścieniami lub całe zestawy tulei silnika.
W ofercie wszystkie części do układu tłokowo-korbowego silnika Isuzu 6HK1.
Czy wiesz że...
Przekładnia elektryczna nadaje się do stosowania na statkach o silniku bardzo szybkobieżnym. Takie silniki pracują jak w elektrowni, w równoległym ruchu prądnic, które dostarczają prądu do silników elektrycznych napędzających śruby. A zatem maszynownia okrętowa jest jakby elektrownią, z której mogą być obsługiwane wszystkie urządzenia pomocnicze, a nie tylko silniki główne. Przekładnie elektryczne tego rodzaju są jeszcze mało rozpowszechnione. Mimo swoich zalet są one traktowane drugoplanowo wobec lepszego wypróbowania innych przekładni. Wreszcie do urządzeń elektrycznych należy zaliczyć te, które są wyposażone w sprzęgła elektromagnetyczne, doskonale zachowujące się w ruchu. Po raz pierwszy zastosowano je w większym rozmiarze na statku „Willem Ruys”, wyposażonym w silniki Sulzera. Sprzęgło elektromagnetyczne daje mały poślizg (1 do 1,25%), nie potrzebuje pomp, chłodnic olejowych i zbiorników i może być obsługiwane z mostku kapitańskiego. Na wspomnianym statku pośredni napęd dwu śrub okrętowych odbywa się od ośmiu silników o ogólnej mocy 32 500 KM, przy 220 obr/min. A więc każdą śrubę napędzają cztery silniki przez sprzęgła elektromagnetyczne. Prędkość obrotowa wału śrub wynosi 143 obr/min. Odnośnie sprzęgieł elektromagnetycznych indukcyjnych w zastosowaniu do okrętowych napędów głównych należy zaznaczyć, że najbardziej przyjęły się sprzęgła z biegunami wydatnymi i uzwojeniem roboczym.