Końcówki wtryskiwaczy i pompa wtryskowa Isuzu 4FB1
W ofercie wszystkie elementy układu wtryskowego Isuzu 4FB1. Końcówki wtryskiwaczy, pompa wtryskowa, kompletne wtryskiwacze do isuzu 4FB1.
Końcówki wtryskiwaczy do Isuzu 4FB1 oraz kompletne wtryskiwacze do tego silnika posiadamy we wszystkich wersjach.
Pompy wtryskowe Isuzu 4FB1 nowe i regenerowane.
Zapytaj również o możliwość regeneracji swoich wtryskiwaczy lub pompy wtryskowej.
Czy wiesz że…
Do szeregu wielkich wytwórni silników okrętowych zaliczyć należy również angielską wytwórnię Doxforda, która dotychczas wiele statków wyposażyła w silniki. Buduje ona silniki dwusuwowe z przeciwbieżnymi tłokami, jako rzędowe wielocylindrowe wielkiej mocy, bez doładowania i z doładowaniem, o wzdłużnym płukaniu cylindrów. Średnice cylindrów silnika wynoszą 560 mm, skoki tłoków (si + s2) — 1680 mm. Przy 140 obr/min rozwija on normalną moc 3250 KM, przy średnim ciśnieniu użytecznym 5,3 kG/cm2. Wał korbowy dla jednego cylindra ma trzy wykorbienia: środkowe dla dolnego tłoka i dwa skrajne dla górnego tłoka. Idąc z postępem wytwórnia obecnie zmieniła nieco konstrukcję szczegółów, zatrzymując jednak nadal przeciwbieżne tłoki. Dla doładowania zespołami turbinowymi zastosowała indywidualne pompy powietrza płuczkowego, które jako tłokowe są napędzane przez dźwignie wodzików korbowodów. Takie rozwiązanie konstrukcyjne skróciło wydatnie silnik, a przede wszystkim -umożliwiło zastosowanie doładowania systemu Curtisa.