Części Isuzu 4FA1, 4FB1, 4FC1, 4FD1, 4FG1
W ofercie części zamienne do silnika Isuzu 4FA1, 4FB1, 4FC1, 4FD1, 4FG1.
W naszym asortymencie w zakresie silników Isuzu 4FA1, 4FB1, 4FC1, 4FD1, 4FG1 znajdziecie Państwo takie części jak: uszczelki głowicy, komplety uszczelek, cewki gaszenia zawory, prowadnice, tłoki, pierścienie, pompy wody (cieczy chłodzącej), świece żarowe, panewki wału korbowego wtryskiwacze, końcówki wtrysków, filtry i wiele innych części do silnika Isuzu 4FA1, 4FB1, 4FC1, 4FD1, 4FG1.
Silniki Isuzu 4FA1, 4FB1, 4FC1, 4FD1, 4FG1 znalazły zastosowanie w wózkach widłowych oraz innych maszynach transportowych i podnośnikowych.
Czy wiesz że...
Pierwsze dwie jednostki dziewięciocylindrowe typu 9D55 przeznaczono do napędu drobnicowców Polskich Linii Oceanicznych 6000 tdw — B55. Konstrukcję i budowę silnika 9D55 przekazano CBKSS oraz zakładom H. Cegielski w Poznaniu w 1958 r. i po ukończeniu budowy i montażu uruchomiono ten silnik w połowie 1961 r. W silniku 9D55 wprowadzono pewne zmiany mające na celu usprawnienie jego pracy. Zwiększono skok do 1000 mm, przy zachowaniu tej samej prędkości tłoka tj, 5,0 m/sek. Większy stosunek s/D w silnikach o wzdłużnym przelotowym płukaniu, zwiększa współczynnik płukania. Zmieniono nieco kształt głowicy dając stożkowe osadzenia koszy zaworowych, przy czym stożkowość ta, konieczna ze względu na demontaż zaworów z głowicy, jest nieznaczna. Stwierdzono bowiem na silniku 3D55, że po dłuższej pracy nie można było wyciągnąć cylindrycznych koszy zaworów bez zdjęcia głowicy. W samym odlewie głowicy poszerzono pierścień wodny otaczający komorę spalania, co ze względów odlewniczych, usunięcia rdzenia jest w pełni uzasadnione. Trzeba zaznaczyć, że głowice trzyzaworowe, ze względu na kanały spalin i przepusty dla zaworów wtryskowego, rozruchowego i bezpieczeństwa, są bardzo skomplikowane i trudne do wykonania. Początkowe trudności w wykonaniu odlewów staliwnych usunięto przez tulejowanie otworów dla zaworów rozruchowych i przez ulepszenie sposobów naprawy wad odlewniczych drogą spawania. Płaszcze cylindrów i tuleje cylindrów, poza koniecznością zwiększenia wymiarów podłużnych z powodu zwiększenia skoku, zasadniczo nie uległy zmianom.