Końcówki wtryskiwaczy i pompa wtryskowa Isuzu 4BC1
W ofercie wszystkie elementy układu wtryskowego Isuzu 4BC1. Końcówki wtryskiwaczy, pompa wtryskowa, kompletne wtryskiwacze do Isuzu 4BC1.
Końcówki wtryskiwaczy do Isuzu 4BC1 oraz kompletne wtryskiwacze do tego silnika posiadamy we wszystkich wersjach.
Pompy wtryskowe Isuzu 4BC1 nowe i regenerowane.
Zapytaj również o możliwość regeneracji swoich wtryskiwaczy lub pompy wtryskowej.
Czy wiesz że…
Tuleje cylindrów, osobno zakładane do płaszczów, są również z żeliwa. Tłoki żeliwne mają w górnej części pięć pierścieni uszczelniających, a w dolnej trzy pierścienie zbierające olej. Denka tłoków są chłodzone przez rozbryzg oleju. Każdy cylinder ma oddzielną żeliwną głowicę, w której są wbudowane pojedyncze zawory wlotowe i wylotowe. Rozrząd zaworów odbywa się od krzywkowego wału rozrządczego, umieszczonego na wysokości połowy silnika. Wał rozrządczy napędzany jest przez przekładnię kół zębatych od wału korbowego. Od tego wału rozrządczego są również napędzane pompy wtryskowe, rozdzielacz powietrza rozruchowego, regulator i obrotomierz z licznikiem. Pompy wtryskowe, osobne dla każdego cylindra, wytwarzają ciśnienie 220 at. Końcówkę wtryskiwacza silników doładowanych stanowi 6 otworków, każdy o średnicy 0,3 mm. Wtryskiwacze silników niedoładowanych mają otworki w końcówkach inne, o średnicy 0,275 mm.