Tłoki i sworznie Isuzu 4BE2
W ofercie tłoki i sworznie do silnika 4BE2. Dostępne tłoki nominalne i nadwymiarowe lub tuleje silnika, w zależności od wersji.
Oferujemy wszystkie wersje tłoków do silnika Isuzu 4BE2, zapytaj również o tłoki kompletne z pierścieniami lub całe zestawy tulei silnika.
W ofercie wszystkie części do układu tłokowo-korbowego silnika Isuzu 4BE2.
Czy wiesz że…
Silniki dwusuwowe obustronnego działania budowane są przez wytwórnię Fiat od przeszło trzydziestu lat i budowa ich wzmogła się szczególnie po 1932 r., a mianowicie po wyczerpujących próbach na statkach silnikowych „Eritrea” i „Vulcania”. Ten ostatni był zbudowany dla linii transatlantyckich jeszcze w 1927 r. i otrzymał nowe urządzenia maszynowe Fiata w 1933 r. zamiast urządzeń typu B&W. Urządzenia te składały się z dwu silników czterosuwowych obustronnego działania o mocy 16 000 KM. Nowe dziesięciocylindrowe silniki Fiata obustronnego działania zwiększyły wydatnie moc urządzeń maszynowni. Dwa silniki mają moc 25 000 KM, (maksymalnie 36 000 KM) i zwiększają prędkość statku do 22 węzłów. Silniki na motorowcu „Yulcania” pracują od początku nienagannie.