Uszczelka pod głowicę Cummins QSB6.7
Uszczelka głowicy do silnika Cummins QSB6.7, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych.
Oprócz uszczelki pod głowicę, zestawu uszczelek silnika Cummins QSB6.7 posiadamy również inne uszczelki: uszczelniacz wału korbowego, uszczelka klawiatury (uszczelka pokrywy zaworowej), uszczelka kolektorów, uszczelniacze zaworowe.
Skontaktuj się z nami aby uzyskać więcej informacji na temat silnika Cummins QSB6.7.
Czy wiesz że…
Najprostszym sposobem zwiększenia przyczepności kół, a więc praktycznie również siły uciągu ciągnika, jest dodatkowe dociążenie jego kół napędowych, tj. zwiększenie ich nacisku na podłoże. Zawieszenie narzędzi na ciągniku umożliwia wykorzystanie do tego celu ciężarów narzędzi i sił pochodzących od skrawania gleby, a ponadto zmniejsza opory narzędzi. Narzędzie ciągnione, np. pług współpracuje z ciągnikiem w ten sposób, że cały ciężar ciągnionego narzędzia wsparty jest na trzech kołach tylnym i dwóch przednich. W czasie orki nacisk pługa na ziemię wzrasta, gdyż siły działające na okładnicę dodatkowo dociskają pług do ziemi. Wzrastające przy tym opory przetaczania pługa sumują się z właściwymi oporami orki, a tym samym zwiększają siłę, z jaką trzeba ciągnąć pług. Z pewnym uproszczeniem można także powiedzieć, że przy pracy z pługiem ciągnionym obciążenie osi tylnej ciągnika jest takie samo, jak na postoju, praktycznie więc siła uciągu ciągnika nie wzrasta. (W rzeczywistości jednak następuje odciążenie kół przednich i dociążenie kół tylnych, spowodowane poziomą składową siły oporu narzędzia występującą na zaczepie ciągnika, co powoduje pewien wzrost siły uciągu).