Części zamienne silnika Cummins QSB6.7
W naszym sklepie mamy wszystkie części zamienne silnika Cummins QSB6.7, który można spotkać głównie w maszynach budowlanych. Wszystkie części do silników Cummins QSB6.7 dostępne od reki, z naszego magazynu.
Cummins QSB6.7 części
Silniki Cummins QSB6.7 pracują głównie w każdym typie sprzętu budowlanego, w tym koparkach, dźwigach, ładowarkach kołowych, zagęszczarkach, sprężarkach powietrza i urządzeniach do przenoszenia materiałów, takich jak ciężkie wózki widłowe i wózki do przewozu kontenerów.
Silnik ten jest powszechnie spotykany w ciągnikach rolniczych i opryskiwaczach. Wszystkie części silnika Cummins QSB6.7 dostępne w naszej ofercie.
Do silnika Cummins QSB6.7 mamy takie części jak:
- termostaty
- głowice
- komplety uszczelek
- uszczelniacze zaworowe
- wentylatory
- czujniki
- pierścienie
- panewki
- pompy oleju
- pompy paliwa
- pompy wody
- wtryskiwacze Common Rail
- uszczelki głowicy
- cewki gaszenia
- świece żarowe
- tłoki
- korbowody
- zawory głowicy
Oferujemy wszystkie części zamienne silników Cummins QSB6.7 z maszyn budowlanych, ładowarek kołowych, zagęszczarek, sprężarek powietrza i urządzeniach do przenoszenia materiałów.
Prowadzimy również profesjonalny serwis oraz przeprowadzamy remonty silników Cummins.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że...
W ciągnikach zaopatrzonych w mechaniczne układy sterowania hamulców zarówno taśmowych, szczękowych, jak i tarczowych przyczyną małej skuteczności hamowania ciągnika może być zużycie okładzin hamulcowych lub ich zaolejenie. Jeżeli usterki te występują jednocześnie w hamulcach obu kół, wtedy ciągnik słabo hamuje, ale nie wykazuje skłonności do zarzucania. Zużycie okładzin hamulcowych można rozpoznać po zwiększonym jałowym skoku pedałów hamulców głównych lub dźwigni hamulców pomocniczych (taśmowych). W prawidłowo wyregulowanych hamulcach wielkości te powinny odpowiadać wartościom podanym w instrukcji obsługi, W czasie eksploatacji okładziny cierne ścierają się jednak i wzrasta luz pomiędzy odladzana cierną a bębnem hamulcowym, co pociąga za sobą wzrost skoku jałowego pedału lub dźwigni. Usterkę tę usuwa się przez przeprowadzenie odpowiedniej regulacji hamulców, opisanej szczegółowo w instrukcji obsługi ciągnika. Po wykonaniu regulacji należy bezwzględnie sprawdzić jednoczesność hamowania kół i w razie potrzeby doregulować jeden z hamulców.