Termostat Cummins QSB6.7
Termostat silnika Cummins QSB6.7, który znalazł zastosowanie głównie w maszynach budowlanych.
Termostat Cummins QSB6.7 to jeden z ważniejszych elementów silnika odpowiadający za utrzymanie właściwej temperatury pracy silnika.
W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części np.: głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
Czy wiesz że…
Ponieważ znaczna część ciężaru pługa przenosi się na ciągnik, to kółko kopiując dociskane jest do ziemi znacznie słabiej, a więc siła z jaką trzeba ciągnąć pług jest mniejsza. (Praktycznie, przy takim samym przekroju skiby, opór pługa zawieszanego jest o około 17% mniejszy od pługa ciągnionego). Wielkość dociążenia osi napędowej ciągnika można zmieniać zależnie od punktu zaczepienia górnego cięgła łączącego pług z ciągnikiem. Na ciągniku znajdują się dwa punkty zaczepienia. Przy umocowaniu cięgła w dolnym punkcie uzyskuje się większe dociążenie osi napędowej? a mniejszy nacisk koła kopiującego. W praktyce punkt zaczepienia trzeba wybrać na podstawie próby podczas ustawiania pługa, bowiem na niektórych rodzajach gleb zaczepienie pługa w dolnym punkcie może powodować spłycanie orki lub wyrzucenie pługa z gleby. W niektórych ciągnikach, między innymi w ciągnikach Ursus C-330 stosuje się ponadto system hydraulicznego dociążenia osi napędowej ciągnika.