Blok silnika Cummins QSB4.5
W ofercie blok silnika Cummins QSB4.5, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych.
Oprócz bloku silnika Cummins QSB4.5 oferujemy także inne części np.: tuleje, termostaty, głowice, panewki, korbowody, pompy paliwa, tłoki, itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Ze względu na bezpieczeństwo pracy i ruchu drogowego stan techniczny hamulców ciągników powinien być zawsze bez zarzutu. Przed każdorazowym wyjazdem do pracy należy przeprowadzić oględziny zewnętrzne układu i sprawdzić skuteczność i jednoczesność hamowania kół napędowych ciągnika. Najlepiej jest sprawdzić to na drodze o suchej i twardej nawierzchni (asfalt, beton, tłuczeń). Hamulce nożne sprzęgnięte do działania na oba koła, powinny zapewniać zahamowanie ciągnika poruszającego się z prędkością maksymalną na odcinku nie większym niż 10 m. Jednoczesność hamowania kontroluje się sprawdzając długość obu śladów hamowania. Długość ta powinna być jednakowa, a ciągnik w czasie próby nie powinien zarzucać.