Części zamienne silnika Cummins QSB4.5
W ofercie naszego sklepu części silnika Cummins QSB4.5, który znalazł zastosowanie głównie w maszynach budowlanych. Wszystkie części do silników Cummins QSB4.5 dostępne od reki, z naszego magazynu.
Cummins QSB4.5 części
Do silnika Cummins QSB4.5 posiadamy takie części jak:
- termostaty
- rozrządy silnika
- tłoki
- korbowody
- uszczelniacze zaworowe
- wentylatory
- komplety uszczelek
- głowice
- pierścienie
- panewki
- pompy oleju
- pompy paliwa
- pompy wody
- wtryskiwacze Common Rail
- uszczelki głowicy
- cewki gaszenia
- świece żarowe
- zawory głowicy
Poza sprzedażą części zamiennych, prowadzimy również serwis oraz przeprowadzamy remonty silników Cummins.
Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silnika Cummins QSB4.5 z maszyn budowlanych.
Czy wiesz że...
Aby kulki nie wypadały spomiędzy powierzchni gwintów półokrągłych wału i nakrętki, oraz aby mogły one swobodnie toczyć się pomiędzy tymi powierzchniami (a nie kręcić się w miejscu - co nastąpiłoby w przypadku przerwania gwintu nakrętki przed jej powierzchniami czołowymi) one przenoszone z dołu do góry lub odwrotnie w zależności od kierunku obrotu koła kierowniczego - za pomocą wykonanej z rurki rynienki która łączy ze sobą ostatnie nitki gwintu nakrętki. Na zewnętrznej powierzchni nakrętki nacięta jest zębatka zazębiona na stale z wycinkiem zębatym, na którego osi umocowana jest dźwignia mechanizmu. Dźwignia połączona jest za pośrednictwem przegubu z drążkiem podłużnym, działającym bezpośrednio na ramię zwrotnicy. W ciągniku Ursus C-385 zastosowano najbardziej nowoczesny, w stosunku do poznanych dotychczas, układ kierowniczy. Jest to układ z dwoma drążkami poprzecznymi i przekładnią mechanizmu kierowniczego z urządzeniem wspomagającym. Przekładnia kierownicza umieszczona jest bezpośrednio nad osią przednią. Koło kierownicze działa na mechanizm za pośrednictwem długiego wału zaopatrzonego w trzy przeguby dzięki, którym możliwe jest odpowiednie podprowadzenie wału od koła kierowniczego nad oś przednią. Dźwignia mechanizmu kierowniczego połączona jest za pomocą dwóch krótkich drążków poprzecznych, z dwoma ramionami poszczególnych zwrotnic. Pokręcanie kołem kierowniczym powoduje ruch dźwigni mechanizmu i przekręcanie zwrotnic wraz % kołami. Aby możliwe było skręcanie ciągnika przy jednoczesnym wychylaniu się osi przedniej, drążki poprzeczne połączone są z ramionami zwrotnic i dźwignią mechanizmu za pośrednictwem typowych przegubów kulistych (jak we wszystkich innych układach kierowniczych).