CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Części zamienne silnika Cummins QSB4.5

W ofercie naszego sklepu części silnika Cummins QSB4.5, który znalazł zastosowanie głównie w maszynach budowlanych. Wszystkie części do silników Cummins QSB4.5 dostępne od reki, z naszego magazynu. 

Cummins QSB4.5 części 

 Do silnika Cummins QSB4.5 posiadamy takie części jak:

  • termostatyCzęści silnika Cummins QSB4.5 z maszyn budowlanych
  • rozrządy silnika
  • tłoki
  • korbowody 
  • uszczelniacze zaworowe 
  • wentylatory 
  • komplety uszczelek 
  • głowice
  • pierścienie
  • panewki
  • pompy oleju
  • pompy paliwa
  • pompy wody
  • wtryskiwacze Common Rail
  • uszczelki głowicy
  • cewki gaszenia
  • świece żarowe
  • zawory głowicy 

Poza sprzedażą części zamiennych, prowadzimy również serwis oraz przeprowadzamy remonty silników Cummins.

Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silnika Cummins QSB4.5 z maszyn budowlanych. 

Części silnika Cummins QSB4.5 z koparek, ładowarek

Czy wiesz że...

Aby kulki nie wypadały spomiędzy powierzchni gwintów półokrągłych wału i nakrętki, oraz aby mogły one swobodnie toczyć się pomiędzy tymi powierzchniami (a nie kręcić się w miejscu - co nastąpiłoby w przypadku przerwania gwintu nakrętki przed jej powierzchniami czołowymi) one przenoszone z dołu do góry lub odwrotnie w zależności od kierunku obrotu koła kierowniczego - za pomocą wykonanej z rurki rynienki która łączy ze sobą ostatnie nitki gwintu nakrętki.  Na zewnętrznej powierzchni nakrętki nacięta jest zębatka zazębiona na stale z wycinkiem zębatym, na którego osi umocowana jest dźwignia mechanizmu. Dźwignia połączona jest za pośrednictwem przegubu z drążkiem podłużnym, działającym bezpośrednio na ramię zwrotnicy. W ciągniku Ursus C-385 zastosowano najbardziej nowoczesny, w stosunku do poznanych dotychczas, układ kierowniczy. Jest to układ z dwoma drążkami poprzecznymi i przekładnią mechanizmu kierowniczego z urządzeniem wspomagającym. Przekładnia kierownicza umieszczona jest bezpośrednio nad osią przednią. Koło kierownicze działa na mechanizm za pośrednictwem długiego wału zaopatrzonego w trzy przeguby dzięki, którym możliwe jest odpowiednie podprowadzenie wału od koła kierowniczego nad oś przednią. Dźwignia mechanizmu kierowniczego połączona jest za pomocą dwóch krótkich drążków poprzecznych, z dwoma ramionami poszczególnych zwrotnic. Pokręcanie kołem kierowniczym powoduje ruch dźwigni mechanizmu i przekręcanie zwrotnic wraz % kołami. Aby możliwe było skręcanie ciągnika przy jednoczesnym wychylaniu się osi przedniej, drążki poprzeczne połączone są z ramionami zwrotnic i dźwignią mechanizmu za pośrednictwem typowych przegubów kulistych (jak we wszystkich innych układach kierowniczych).


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.