Uszczelka pod głowicę Cummins ISL 8.9
Uszczelka głowicy do silnika Cummins ISL 8.9, który pracuje w lekkich ciągnikach siodłowych, autobusach, autokarach oraz maszynach przemysłowych.
Oprócz uszczelki głowicy, zestawu uszczelek silnikaCummins ISL 8.9 posiadamy również inne uszczelki: uszczelka klawiatury (uszczelka pokrywy zaworowej), uszczelniacz wału korbowego, uszczelka kolektorów, uszczelniacze zaworowe.
Skontaktuj się z nami aby uzyskać więcej informacji na temat silnika Cummins ISL 8.9.
Czy wiesz że…
Komora pływakowa jest zrównoważona przez połączenie z króćcem wlotowym gaźnika za pośrednictwem otworu. W komorze znajduje się zawór odpowietrzający. Przy zamkniętej przepustnicy jest on otwarty i komora łączy się bezpośrednio z atmosferą. W samochodach produkowanych przed 1975 r. był stosowany gaźnik K 125B. Różnił się on od K 127 danymi regulacyjnymi, brakiem odpowietrzenia komory pływakowej oraz układem rozruchowym.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.