Panewki wału Cummins ISL 8.9
Panewki korbowe, panewki wału korbowego główne i pierścienie oporowe wału korbowego Cummins ISL 8.9, silnika który pracuje w lekkich ciągnikach siodłowych, autobusach, autokarach oraz maszynach przemysłowych.
UWAGA! Do wszystkich modeli silników Cummins ISL 8.9 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału Cummins ISL 8.9).
Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.
Do wałów korbowych Cummins ISL 8.9 oferujemy między innymi:
- Panewki korbowodowe Cummins ISL 8.9
- Panewki główne Cummins ISL 8.9
- Pierścienie oporowe Cummins ISL 8.9
- Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje)
Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.
Czy wiesz że…
Niezależnie od właściwości różnych hipotez tarcia można uważać za bezspornie stwierdzone, że zużycie powierzchni części maszyn, spowodowane tarciem, jest bardzo złożone i obejmuje następujące zasadnicze zjawiska. Przy tarciu poślizgowym utlenianie warstw powierzchniowych przez tlen zawarty w powietrzu, unoszony przez smar na powierzchnie stykowe części maszyn i powodujący tworzenie się roztworów stałych tlenu w metalu oraz związków chemicznych, tj. tlenków. Tworzące się przy tym kruche cząstki odpadają i są usuwane wskutek ruchu powierzchni. Zjawiska utleniania odgrywają znaczną rolę przy niewielkich naciskach jednostkowych.