Termostat Cummins A1400
Termostat silnika Cummins A1400, który znalazł zastosowanie głównie w maszynach budowlanych.
Termostat Cummins A1400 to jeden z ważniejszych elementów silnika odpowiadający za utrzymanie właściwej temperatury pracy silnika.
W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części np.: głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
Czy wiesz że…
Drążki kierownicze połączone są z ramionami zwrotnic i dźwigniami mechanizmu za pośrednictwem przegubów kulistych, co umożliwia ruchy drążków. Połączenie przegubowe drążków i dźwigni kierowniczych jest zbudowane w ten sposób, że w otworze znajdującym się na końcu ramienia zwrotnicy lub dźwigni osadzone są stożkowo - kuliste sworznie umocowane za pomocą nakrętek koronkowych zabezpieczonych zawleczkami. Kulę sworznia obejmują dwie miseczki. Górna miseczka osadzona jest w wydrążeniu korpusu z luzem i dociskana do kuli sworznia sprężyną ściśniętą między miseczką I pokrywką. Blaszana pokrywka przegubu umocowana jest w korpusie za pomocą pierścienia osadczego. Sprężyna łagodzi gwałtowne uderzenia drążków, powstające przy przejeżdżaniu kół przednich przez nierówności drogi, i ich oddziaływanie na zazębienie mechanizmu. Przednie i tylne przeguby drążków kierowniczych różnią się od siebie jedynie rodzajem gwintu na końcówkach. Końcówka przegubu przedniego ma gwint lewy, a tylnego - prawy. Obracanie drążka powoduje jednoczesne wkręcanie lub wykręcanie z drążka obydwu końcówek, co umożliwią zwiększanie lub zmniejszanie jego długości. Dwie przeciw nakrętki zabezpieczają przed samoczynną zmianą długości drążka. Dwudrążkowy układ kierowniczy ciągnika Ursus C-4011 różni się od układu kierowniczego ciągnika C-330 jedynie budową samej przekładni mechanizmu kierowniczego. Przekładnia ta, typu korbowego, umieszczona w żeliwnym korpusie stanowiącym nadlew skrzyni sprzęgłowej, jest smarowana olejem silnikowym.