Części zamienne silnika Cummins A1400
W naszym sklepie mamy wszystkie części zamienne silnika Cummins A1400, który można spotkać w maszynach budowlanych. Wszystkie części do silników Cummins A1400 dostępne od reki, z naszego magazynu.
Cummins A1400 części
Do silnika Cummins A1400 mamy takie części jak:
- tłoki
- termostaty
- korbowody
- komplety uszczelek
- uszczelniacze zaworowe
- wentylatory
- głowice
- czujniki
- pierścienie
- panewki
- pompy oleju
- pompy paliwa
- pompy wody
- wtryskiwacze
- uszczelki głowicy
- cewki gaszenia
- świece żarowe
- zawory głowicy oraz wiele innych części składowych silnika
Oferujemy wszystkie części zamienne silników Cummins A1400 z maszyn budowlanych. Poza sprzedażą części zamiennych, prowadzimy również profesjonalny serwis oraz przeprowadzamy remonty silników Cummins.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że...
Prawidłowa eksploatacja i obsługa kół jezdnych ciągnika polega na częstym sprawdzaniu umocowania, kół i obręczy, terminowym smarowaniu łożysk, okresowym kasowaniu luzów w łożyskach kół przednich oraz przestrzeganiu zasad prawidłowego użytkowaniu ogumienia. Po pewnym okresie pracy wyrabiają się powierzchnie toczne stożkowo-rolkowych łożysk kół przednich, przez co zwiększają się luzy w łożyskach. Luzy te należy co pewien czas kasować. Prawidłowe użytkowanie ogumienia polega na utrzymywaniu właściwego ciśnienia w dętkach, ochronie opon przed szkodliwym wpływem słońca, olejów i smarów oraz na natychmiastowym likwidowaniu drobnych uszkodzeń. Szkodliwe jest zarówno zbyt małe, jak i zbyt duże ciśnienie powietrza w oponach ciągnika. Zbyt niskie ciśnienie powoduje niszczenie przekładek opon, a czasem może być nawet przyczyną urwania zaworów dętek tylnych kół zbyt duże ciśnienie przyspiesza zużywanie się opony. Ciśnienie w ogumieniu należy kontrolować za pomocą manometru codziennie przed wyjazdem do pracy i w razie potrzeby dopompowywać opony. Właściwe wartości ciśnień podane są w instrukcjach obsługi. Należy unikać wystawiania opon na długotrwałe działanie słońca (np. na postoju), przypadkowego zabrudzenia opon paliwem, olejami i smarami. Zanieczyszczenia takie należy natychmiast usuwać z powierzchni opon, wycierając je do sucha.