Blok silnika Cummins A1400
W ofercie blok silnika Cummins A1400, który znalazł zastosowanie głównie w maszynach budowlanych.
Oprócz bloku silnika Cummins A1400 oferujemy także inne części np.: tuleje, termostaty, głowice, panewki, korbowody, pompy paliwa, tłoki, itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Mechanizm przekładni kierowniczej może skręcać oba koła przedmie za pośrednictwem tylko jednego drążka podłużnego. Aby to było możliwe, do zwrotnic obu kół przymocowane są dodatkowo dolne ramiona, połączone ze sobą drążkiem poprzecznym (za pośrednictwem typowych przegubów). Budowa osi przedniej ciągnika Ursus C-355 jest taka sama, jak w modelu G-4011. Jest to oś rozsuwana o przekroju rurowym, pozwalająca uzyskać dwa rozstawy kół przednich. Ponieważ rozsuwanie kół przednich przy stałej długości drążka poprzecznego powodowałoby zmianę zbieżności kół przednich, drążek ten skonstruowano tak, aby było możliwe jego wydłużanie. W tym celu prawa końcówka przegubu tego drążka nie jest gwintowana,, lecz gładka. Na jej powierzchni nacięte są półkoliste rowki, odpowiadające dwom rozstawom kół przednich. W rowki te wchodzi pasowana śruba jarzma - ustalająca odpowiednią do tych rozstawów długość drążka. Lewa końcówka przegubu drążka jest wkręcona w drążek i zabezpieczona przeciwnakrętką. Przez wkręcanie lub wykręcanie tej końcówki koryguje się zbieżność kół przednich (przy dowolnym ich rozstawie). Przy zmienianiu rozstawu kół przednich istnieje także potrzeba wydłużania drążka podłużnego, końcówka przedniego przegubu tego drążka zaopatrzona jest więc w jarzmo, identyczne jak na prawej końcówce drążka poprzecznego.