Caterpillar 3044, 3044C zawory głowicy - ssący i wydechowy
Zawory głowicy silnika Caterpillar 3044, CAT 3044C, który znalazł zastosowanie w ładowarkach, koparkach oraz wózkach widłowych - zawór ssący i zawór wydechowy silnika Caterpillar CAT 3044.
Oprócz zaworów głowicy do silnika Caterpillar CAT 3044 w naszym sklepie można znaleźć także takie części jak: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
Silniki Caterpillar 3044, 3044C możemy spotkać w takich maszynach jak:
- Wózek widłowy DP30 S4S
- Wózek widłowy DP25 S4S
- Wózek widłowy DP30K S4S-51FL
- Miniładowarka gąsienicowa 297C CAT 3044C DIT S4S-DT
- Miniładowarka gąsienicowa 277C CAT 3044C DIT S4S-DT
- Miniładowarka gąsienicowa 277B 3044C S4S-DT
- Miniładowarka gąsienicowa 267B 3044C S4S-DT
- Miniładowarka gąsienicowa 297C 3044C S4S-DT
- Miniładowarka gąsienicowa 287C CAT 3044C DIT S4S-DT
- Miniładowarka gąsienicowa 287C 3044C S4S-DT
- Miniładowarka gąsienicowa 287B 3044C S4S-DT
- Miniładowarka 272C CAT 3044C DIT S4S-DT
- Miniładowarka 272C 3044C S4S-DT
- Miniładowarka 268B XPS 3044C S4S-DT
- Miniładowarka 268B CAT 3044C DIT S4S-DT
- Miniładowarka 262C CAT 3044C DIT S4S-DT
- Miniładowarka 262C 3044C S4S-DT
- Miniładowarka 262B CAT 3044C DIT S4S-DT
- Miniładowarka 252B CAT 3044C DIT S4S-DT
- Miniładowarka 248B XPS 3044C S4S-DT
- Miniładowarka 248B CAT 3044C DIT S4S-DT
- Miniładowarka 246C CAT 3044C DIT S4S-DT
- Miniładowarka 246B CAT 3044C DIT S4S-DT
- Miniładowarka 246B 3044C S4S-DT
- Miniładowarka 262B 3044C S4S-DT
- Miniładowarka 256C CAT 3044C DIT S4S-DT
- Miniładowarka 256C 3044C S4S-DT
- Miniładowarka 236B CAT 3044C DIT S4S-DT
- Miniładowarka 236B 3044C S4S-DT
- Ładowarka 906H CAT 3044C DIT S4S-DT
- Ładowarka 908H CAT 3044C DIT S4S-DT
- Ładowarka 907H CAT 3044C DIT S4S-DT
- Ładowarka 904H S4S-DT
Czy wiesz że...
Zasiarczenie płyt ogniwa jest jednym z bardzo szkodliwych zjawisk zachodzących w akumulatorze. Powstaje ono przy zetknięciu płyt z powietrzem (jeżeli jest zbyt niski poziom elektrolitu) i w wypadku pozostawienia akumulatora niedoładowanego. Może to mieć miejsce również wtedy, gdy liczba rozruchów silnika jest zbyt duża albo gdy prądnica wytwarza prąd elektryczny o bardzo małym napięciu. Wreszcie zasiarczeniu ulegają płyty w obecności elektrolitu o zbyt dużej jego gęstości.