Caterpillar CAT 3044, 3044C uszczelniacz wału
Uszczelniacze wału korbowego do silnika Caterpillar 3044, CAT 3044C, który możemy spotkać w ładowarkach, koparkach oraz wózkach widłowych.
Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas, z magazynu. Uszczelniacze wału korbowego do silnika Caterpillar CAT 3044 (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
Wszystkie wersje simeringów dostępne od ręki, u nas na magazynie.
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika Caterpillar CAT 3044 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Silniki Caterpillar 3044, 3044C możemy spotkać w takich maszynach jak:
- Wózek widłowy DP30 S4S
- Wózek widłowy DP25 S4S
- Wózek widłowy DP30K S4S-51FL
- Miniładowarka gąsienicowa 297C CAT 3044C DIT S4S-DT
- Miniładowarka gąsienicowa 277C CAT 3044C DIT S4S-DT
- Miniładowarka gąsienicowa 277B 3044C S4S-DT
- Miniładowarka gąsienicowa 267B 3044C S4S-DT
- Miniładowarka gąsienicowa 297C 3044C S4S-DT
- Miniładowarka gąsienicowa 287C CAT 3044C DIT S4S-DT
- Miniładowarka gąsienicowa 287C 3044C S4S-DT
- Miniładowarka gąsienicowa 287B 3044C S4S-DT
- Miniładowarka 272C CAT 3044C DIT S4S-DT
- Miniładowarka 272C 3044C S4S-DT
- Miniładowarka 268B XPS 3044C S4S-DT
- Miniładowarka 268B CAT 3044C DIT S4S-DT
- Miniładowarka 262C CAT 3044C DIT S4S-DT
- Miniładowarka 262C 3044C S4S-DT
- Miniładowarka 262B CAT 3044C DIT S4S-DT
- Miniładowarka 252B CAT 3044C DIT S4S-DT
- Miniładowarka 248B XPS 3044C S4S-DT
- Miniładowarka 248B CAT 3044C DIT S4S-DT
- Miniładowarka 246C CAT 3044C DIT S4S-DT
- Miniładowarka 246B CAT 3044C DIT S4S-DT
- Miniładowarka 246B 3044C S4S-DT
- Miniładowarka 262B 3044C S4S-DT
- Miniładowarka 256C CAT 3044C DIT S4S-DT
- Miniładowarka 256C 3044C S4S-DT
- Miniładowarka 236B CAT 3044C DIT S4S-DT
- Miniładowarka 236B 3044C S4S-DT
- Ładowarka 906H CAT 3044C DIT S4S-DT
- Ładowarka 908H CAT 3044C DIT S4S-DT
- Ładowarka 907H CAT 3044C DIT S4S-DT
- Ładowarka 904H S4S-DT
Czy wiesz że...
Stan akumulatora i jego zdolność do dostarczania prądu odbiornikom, o wymaganym ¡natężeniu ocenia się na podstawie pomiaru napięcia na jego czopach biegunowych po naładowaniu. Do pomiaru używa się woltomierza bocznikowego, przy czym wielkość oporu dobiera się zależnie od pojemności ogniwa. Dla pojemności akumulatora 105 Ah opór powinien równać się 0,01. Napięcie mierzy się we wszystkich ogniwach akumulatora. Dopuszczalne graniczne różnice napięć nie mogą przekroczyć 0,1 V.