Komatsu S4D105 wał korbowy
Oferujemy wał korbowy silnika Komatsu S4D105, Komatsu S4D105-5, pracującego w koparkach, ładowarkach Komatsu oraz maszynach budowlanych.
Wał korbowy Komatsu S4D105-3
Oprócz wałów korbowych silnika Komatsu S4D105-3 posiadamy także inne części np.: pompy wody, termostaty, głowice, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz, że…
Smarowaniem nazywa się doprowadzenie smaru do określonych miejsc urządzeń technicznych, np. do powierzchni czopa łożyskowego, w celu zmniejszenia tarcia między trącymi o siebie powierzchniami i zmniejszania w ten sposób strat energii, a poza tym w celu ochrony przed korozją itp. Ze względu na rodzaj tarcia zachodzącego pomiędzy smarowanymi powierzchniami rozróżnia się smarowanie półsuche, półpłynne i płynne. Na ogół dąży się do zapewnienia smarowania płynnego, przy którym występuje najmniejszy współczynnik tarcia i najpowolniejsze zużywanie się części. Smarowanie płynne występuje wtedy, gdy na smarowane części działa ze strony smaru dostatecznie duża siła wyporu pochodząca od statycznego lub dynamicznego ciśnienia smaru. Powoduje ona wzajemne odsunięcie trących elementów i powstanie między nimi warstewki smaru. Smarowanie półpłynne występuje wówczas, gdy siła wyporu jest mniejsza od wypadkowej siły obciążenia, a wierzchołki nierówności powierzchni obu trących części stykają się. Przy smarowaniu półsuchym siła wyporu jest praktycznie równa zeru. Ze względu na rodzaj użytego czynnika smarującego rozróżnia się smarowanie smarem stałym i ciekłym.