Perkins 403-15, 403.15 uszczelniacz wału
Uszczelniacze wału korbowego do silnika Perkins 403D-15, 403C-15, który możemy spotkać minikoparkach, ładowarkach, maszynach rolniczych, przemysłowych. Wszystkie części silnikowe marki Perkins, o znaczeniu numerów seryjnych: Uszczelniacz wału Perkins GK i Uszczelniacz wału Perkins HL dostępne od ręki.
Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas, z magazynu. Uszczelniacze wału korbowego do silnika (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
Wszystkie wersje simeringów dostępne od ręki, u nas na magazynie.
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika Perkins 403-15, 403.15 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Rolkę przeznacza się do regeneracji wówczas, gdy zewnętrzna po-wierzchnia wieńca zużyta jest więcej niż o 4 mm. Pierwotne wymiary rolki przywraca się przez elektryczne naspawanie zużytej powierzchni. Do naspawania używa się wówczas specjalnych elektrod w kredowej otulinie, najczęściej typu EZO. Rolkę po naspawaniu poddaje się obróbce na tokarce. Przy naprawie rolek oporowych należy zwracać dużą uwagę, czy pierścienie uszczelniające są dostatecznie gładkie, czy nie mają rys i czy są równomiernie zużyte na całym obwodzie. W razie powstania tego rodzaju uszkodzeń mogą pojawiać się przecieki oleju, które mają bardzo ujemny wpływ na pracę łożysk tocznych, wymagających w czasie pracy bardzo intensywnego olejenia. Zużyte pierścienie wymienia się na nowe łub poddaje się regeneracji, polegającej na oszlifowaniu bocznych powierzchni, używając do tego celu szlifierki ze stołem elektromagnetycznym. W razie potrzeby sprężyny dociskowe pierścieni uszczelniających oraz kaptur gumowy, zabezpieczający przed dostawaniem się kurzu do wnętrza łożysk, wymienia się. Określanie stanu technicznego oraz naprawa koła prowadzącego mechanizmu napinającego i rolek podtrzymujących gąsienice.