Perkins 403-15, 403.15 pierścienie tłokowe
Pierścienie do wszystkich wersji silnika Perkins 403D-15, 403C-15, który znalazł zastosowanie w maszynach rolniczych, przemysłowych, minikoparkach, ładowarkach. W ofercie mamy nie tylko pierścienie nominalne Perkins 403-15, 403.15, ale także pierścienie nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują).
Wszystkie części silnikowe marki Perkins, o znaczeniu numerów seryjnych: Pierścienie tłokowe Perkins GK i Pierścienie tłokowe Perkins HL dostępne od ręki.
Przeprowadzamy również remonty silnika Perkins 403D-15, 403C-15. W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
Czy wiesz że…
W wózkach zawieszenia największemu zużyciu ulegają oś i tuleje wahaczy, pierścienie uszczelniające łożyska rolek oporowych, łożyska toczne oraz powierzchnie toczne rolek oporowych. Oś wózka z uwagi na nacisk na nią wywierany zużywa się jednostronnie. Dlatego też istnieje możliwość przedłużenia użytkowania osi, jeśli obróci się ją o 90° w stosunku do pierwotnego położenia. W wypadku obustronnego zużycia osi naprawia się ją przez naspawanie i przetoczenie na wymiar nominalny. Twardość obrobionych mechanicznie i ulepszonych cieplnie osi wózków nie może. być mniejsza niż 241-285 HB. Tuleje osi wózków z zasady wymienia się na nowe. Luz promieniowy między czopem osi wózka a tuleją powinien wynosić 0,06-0,23 mm. Luz poosiowy wózka nie może być większy jak 1-1,5 mm. Wielkość tego luzu reguluje się za pomocą dokładania i odejmowania podkładek znajdujących się za kołnierzem oporowym osi.