Caterpillar CAT C4.2 uszczelniacz wału
Uszczelniacze wału korbowego do silnika Caterpillar CAT C4.2, który możemy spotkać w branży budowlanej.
Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas, z magazynu. Uszczelniacze wału korbowego do silnika Caterpillar CAT C4.2 (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
Wszystkie wersje simeringów dostępne od ręki, u nas na magazynie.
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika Caterpillar CAT C4.2 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że...
Nadmierne obluźnienie połączenia łożyska z obudową usuwa się przez regenerację (np. chromowanie) lub częściej przez tulejowanie pochwy czy też korpusu zwolnicy. Należy przy tym zwrócić uwagę na pasowanie połączeń łożyska z obudową (gniazdem) i czopem. Ponadto przy zwolnicach trzeba zwrócić uwagę na uszczelnienie po-łączeń. Przy montażu tylnego mostu zakłada się zwykle nowe uszczelki papierowe. Stosunkowo szybko zużywają się pierścienie uszczelniające. Nie wolno dopuścić do tego, aby przetarł się kołnierz pierścienia uszczelniającego i nastąpiło porysowanie powierzchni półosi przez sprężynę pierścienia. Jeśli chodzi o pierścienie filcowe stosowane w ciągniku DT-54, to konieczne jest sprawdzenie grubości pierścienia. Gdy grubość uszczelki zmniejszy się o połowę, trzeba wymienić ją na nową.