Caterpillar C4.2 korbowód silnika
Korbowód Caterpillar CAT C4.2 - w ofercie naszego sklepu korbowód silnika CAT C4.2, który znalazł zastosowanie w branży budowlanej.
Caterpillar C4.2 tulejka korbowodu
Tulejka korbowodowa do Caterpillar C4.2. Tulejki korbowodowe do silników Caterpillar C4.2 i innych.
Zapytaj również o panewki do tego korbowodu.
Oprócz korbowodu do silnika Caterpillar C4.2 sprzedajemy także inne części np.: panewki, termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że...
Luz satelitów na czopach krzyżaków lub sworzniach, jak to ma miejsce w ciągniku Ursus C-325, z uwagi na uniknięcie luzów między zębnych nie może być większy niż 0,15-1-0,30 mm. Jeśli luz przekracza tę wielkość, satelity i krzyżaki kwalifikuje się do wymiany. Ewentualną naprawą, która polega na szlifowaniu czopów krzyżaka, szlifowaniu otworów satelitów i następnie ich tulejowaniu, uważa się raczej za prowizoryczną i nie zdającą egzaminu. Przy szlifowaniu czopów krzyżaka współpracujących z satelitami i obudową mechanizmu różnicowego zwraca się uwagę, aby nie przekroczyć warstwy utwardzonej. Przy tulejowaniu satelitów grubość tulejek uwarunkowana jest możliwością powiększenia otworu w satelitach. Możliwości te są zwykle małe z uwagi na ograniczoną grubość materiału znajdującego się pod zębami satelitów od strony wierzchołków stożków. Przy regeneracji satelitów można niekiedy zastosować metalizację natryskową, bądź chromowanie. Przed przystąpieniem do chromowania otwór satelitów szlifuje się na tyle, aby był okrągły. Grubość chromowanej warstwy powinna wynosić około 0,3 mm. Koleiną operacją po chromowaniu jest szlifowanie na wymiar nominalny. Można również regenerować otwory satelitów przez szlifowanie.