Lombardini LDW1404 FOCS uszczelka głowicy
Oprócz uszczelki pod głowicę, zestawów uszczelek silnika Lombardini LDW1404 FOCS posiadamy również inne uszczelki: uszczelniacz wału korbowego, uszczelka klawiatury (uszczelka pokrywy zaworowej), uszczelka kolektorów, uszczelniacze zaworowe.
Uszczelka głowicy Lombardini LDW 1404 FOCS
Uszczelka głowicy silnika Lombardini LDW 1404 FOCS, który znalazł zastosowanie w koparkach, sprzęcie rolniczym oraz maszynach budowlanych dostępna od ręki.
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji na temat części zamiennych.
Czy wiesz, że…
Trwałość i niezawodność eksploatacyjna samochodów należą do ich najważniejszych charakterystyk jakościowych. Charakterystyki te są podstawą: realnego planowania użytkowania samochodów do realizacji zadań transportowych, realnego programowania budowy systemu obsługowo-naprawczego (liczba stacji obsługi, ich wyposażenie w narzędzia i urządzenia, ich dyslokacja na obszarze kraju, liczba zakładów remontowych i ich wyposażenie), programowanie zasad optymalnej odnowy samochodów i systemów transportowych, tworzenie optymalnych rezerw liczby samochodów w gospodarce transportowej, programowanie asortymentowo uzasadnionych potrzeb części zamiennych, tworzenie optymalnych systemów organizacyjnych transportu samochodowego, tworzenie planów zatrudnienia w systemach użytkowania i odnawiania samochodów (prognozy kadrowe), tworzenie banku informacji o własnościach eksploatacyjnych samochodów wykorzystywanego przez eksploatatorów, technologów oraz konstruktorów samochodów i systemów transportowych; względnej oceny jakości eksploatacyjnej samochodów. Na ogół w dokumentacji eksploatacyjnej samochodów nie ma takich charakterystyk, opracowanych przez producenta samochodów i dlatego niezbyt precyzyjnie można sterować eksploatacją samochodów w systemach transportowych widzenia eksploatacji samochodów niezmiernie ważny jest ich wiek. Szacuje się, że średnio 30% samochodów jest w eksploatacji mniej niż 3 lata; 30% od 3 do 6 lat; 40% powyżej 6 lat. Starsze typy samochodów dostawczych i ciężarowych mają niską trwałość niektórych ich elementów oraz bardzo małą niezawodność. Wymagają dużej pracochłonności obsługowo-naprawczej.