Części Lombardini LDW1404 FOCS
W naszym magazynie części zamienne silnika Lombardini LDW1404 FOCS, który wykorzystuje się w maszynach budowlanych, rolniczych oraz koparkach.
Wszystkie części zamienne Lombardini LDW1404 FOCS ze sprzętu rolniczego, koparek i maszyn budowlanych.
Lombardini LDW 1404 FOCS
- tłoki
- uszczelki
- uszczelniacze wału
- cewki gaszenia
- korbowody
- wały korbowe
- wtryskiwacze
- pompy wody
- pompy paliwa
- pompy oleju
- termostaty
- głowice
- panewki
- zawory głowicy
- pierścienie
- uszczelki głowicy
- świece żarowe
Części zamienne silnika Lombardini LDW 1404 FOCS, wykorzystywanego w koparkach, maszynach budowlanych oraz rolniczych - dostępne od ręki z naszego magazynu.
Jeśli chciałbyś dowiedzieć się czegoś więcej na temat silnika Lombardini LDW1404 FOCS, napisz do nas, a my chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Czy wiesz, że...
Organizacja wykonywania czynności smarowniczych. W większości zakładów pracy czynności smarowania wykonują specjalne brygady smarowników. Do obowiązków smarowników należy uzupełnianie zbiorników olejowych, okresowa wymiana oleju połączona z przemyciem filtrów i zbiorników i napełnianie smarownic olejem lub smarem stałym zgodnie z instrukcjami smarowania maszyn i urządzeń. Przy dużej ilości maszyn i urządzeń obsługiwanych przez brygadę smarowników konieczne jest opracowanie szczegółowych harmonogramów dla zabezpieczenia prawidłowego smarowania. W harmonogramach tych powinny być wyszczególnione wszystkie maszyny i urządzenia, terminy zmiany olejów, terminy smarowania poszczególnych punktów, rodzaje olejów i ilości .olejów podlegające uzupełnieniu lub wymianie. Brygada smarowników wykonuje w zasadzie czynności smarownicze okresowe, a natomiast smarowanie tych punktów, które wymagają codziennej obsługi wykonują pracownicy obsługujący daną maszynę lub urządzenie w ramach codziennej obsługi. W małych zakładach pracy często wszystkie czynności smarownicze wykonywane są przez pracowników obsługujących maszyny. Wszystkie zużyte oleje powinny być wlewane do specjalnie do tego celu przeznaczonych zbiorników i przekazywane do Centrali Produktów Naftowych w celu ich regeneracji. Ma to duże znaczenie gospodarcze, gdyż oleje po regeneracji nadają się do powtórnego użycia. olej maszynowy nisko krzepnący 26Z o temperaturze krzepnięcia 25°C do smarowania lekko obciążonych łożysk ślizgowych i przekładni zębatych, olej maszynowy nisko krzepnący 40Z o temperaturze krzepnięcia 20°C do smarowania średnio obciążonych łożysk ślizgowych i tocznych oraz przekładni zębatych, smar maszynowy 1 do smarowania lekko obciążonych powierzchni ślizgowych w temperaturze nie przekraczającej 50°C, smar maszynowy 2 do smarowania powierzchni ślizgowych średnio obciążonych i nagrzewających się w czasie pracy do temperatury nie wyższej niż 60°C, smary SŁG-3 i SŁG-4B stosowane są do smarowania silnie obciążonych łożysk ślizgowych nagrzewających się w czasie pracy do 140°C, smary ŁT-1, ŁT-2, ŁT-3, ŁT-4, ŁT-5 i ŁT-1-13 stosowane są do smarowania łożysk tocznych. Poszczególne gatunki tych smarów stosuje się w zależności od obciążenia łożyska, temperatury jego pracy i warunków w jakich pracuje łożysko.