TOYOTA 3Z blok silnika
W ofercie blok silnika TOYOTA 3Z, który znalazł zastosowanie w wózkach widłowych Diesel, jak i gazowo - benzynowych. Oprócz bloku silnika TOYOTA 3Z oferujemy także inne części np.: tuleje, termostaty, głowice, panewki, korbowody, pompy paliwa, tłoki, itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Rolka popychacza jest wyrobiona lub zatarta, krzywki na wale pompy są zużyte. Zatarcie jest wynikiem złej obsługi pompy lub braku oleju smarowego w jej kadłubie (olej dolewa się z boku kadłuba, podobnie jak w silniku); wyrobienie krzywek wału świadczy o daleko posuniętym zużyciu pompy. Aby przekonać się o tym, należy wykręcić wtryskiwacze z cylindrów, połączyć je z pompą i trzymając w powietrzu obracać pompę. Jeśli wtryskiwacz daje słaby wytrysk, który powiększa się przy unoszeniu tłoczka dźwignią (wykonuje stacja obsługi), nasuwa się podejrzenie, że rolka lub krzywka są już wyrobione. Naturalnie, należy wziąć przy tym pod uwagę, jaki był przebieg samochodu z badaną pompą. Podczas próbowania wtryskiwaczy należy unikać kierowania wtrysku na ręce, ponieważ rozpylony olej napędowy z łatwością przebija skórę. Niekiedy słabe działanie pompy można wyczuć podczas pracy silnika, badając palcami pulsowanie przewodu do wtryskiwacza.