Rozrząd silnika TOYOTA 3Z
Koła zębate rozrządu - TOYOTA 3Z, który znalazł zastosowanie wwózkach widłowych Diesel, jak i gazowo - benzynowych.
Rozrząd, łańcuszek rozrządu, koła zębate rozrządu wszystkich wersji silnika TOYOTA 3Z, z wózków widłowych.
Oprócz rozrządu silnika TOYOTA 3Z oferujemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Pozycja najwcześniejszego wtrysku dla pierwszego cylindra oznaczona jest zwykle na kole zamachowym silnika. Aby więc połączyć pompę, należy ustawić tłok w pozycji najwcześniejszego wtrysku. Na kadłubie pompy od strony łącznika są zaznaczone dwie kreski: z literą R - dla obrotów w prawo i z literą L dla obrotów w lewo (patrząc od strony liter). Na obwodzie tarczy sprzęgła wału pompy znajduje się kreska. Należy obrócić wał tak, aby znalazła się ona na wprost jednej z liter. Łącznik od strony silnika ma wybity znaczek 0 i powinien być tak dosunięty do łącznika pompy, aby po wejściu występów jednej tarczy w wycięcia drugiej, obydwa znaczki 0 znalazły się przy sobie. W celu dokładnego ustawienia wtrysku uchwyt wału od strony silnika może być przestawiony około 3° na jedną podziałkę między sąsiednimi kreskami. Przy opisanym ustawieniu pompy tłoczek znajdujący się najbliżej łącznika będzie w pozycji wtrysku. Sekcja ta łączy się zatem z wtryskiwaczem pierwszego cylindra. Należy pamiętać, że kolejność pracy tłoczków pompy powinna odpowiadać kolejności pracy cylindrów silnika.