Głowica TOYOTA 2J, 2JT
Głowica, zawory głowicy, uszczelniacze zaworowe - TOYOTA 2J, 2JT, 2J-T, 2J-3G, 2J-4G, który znalazł zastosowanie wwózkach widłowych Diesel, jak i gazowo - benzynowych.
Wszystkie części zamienne do silników Diesel, jak i gazowo - benzynowych z wózków widłowych Toyota.
Głowica, zawory głowicy, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe wszystkich wersji silnika TOYOTA 2J, 2JT, z wózków widłowych.
Oferujemy zarówno głowice gołe, jak i kompletne, uzbrojone z zaworami. Do głowic mamy wszystkie rodzaje uszczelek i uszczelniaczy, niezbędne do złożenia silnika.
Silnik TOYOTA 2J, 2JT można spotkać w takich maszynach jak:
- TOYOTA 2FD20
- TOYOTA 2FD25
- TOYOTA 2FD30
- TOYOTA 4FG20
- TOYOTA FD20 DIESEL
- TOYOTA FD25 DIESEL
-
TOYOTA FD30 DIESEL
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Widzimy, że współczynnik jest mniejszy w silnikach z ZS niż w silnikach z ZI. W silniku z zapłonem samoczynnym nie ma dość czasu na dokładne wymieszanie paliwa z powietrzem, co prowadzi do niezupełnego spalania. Proces spalania w silnikach spalinowych, zarówno z ZI jak ZS, jest zjawiskiem bardzo złożonym. Z tego powodu temperaturę końca spalania można obliczyć jedynie z dużym przybliżeniem. Dla mocy znamionowej - zależnie od rodzaju paliwa, stopnia sprężania i częstotliwości obrotów - temperatura ta wynosi: T5 = 2500 f 2850 K - dla silników z ZI, T4 = 1900 T 2500 K - dla silników z ZS.