Lombardini LDW702 FOCS pompka paliwa
Pompa paliwa do silnika Lombardini LDW702 FOCS, który pracuje w maszynach budowlanych,koparkach i sprzęcie rolniczym.
Pompa paliwa Lombardini LDW 702 FOCS
W naszej ofercie wersja pompki mechanicznej, jak i pompy na wałek rozrządu.
Wszystkie części zamienne do silnika Lombardini LDW 702 FOCS dostępne od ręki.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz, że…
W eksploatacji samochodów można wyróżnić trzy stany postoju mierzone czasem postoju, w godzinach: czas postoju samochodu zdatnego technicznie, w oczekiwaniu na użytkowanie, czas postoju samochodu niezdatnego technicznie w oczekiwaniu na obsługę (naprawę), czas postoju samochodu niezdatnego technicznie w obsłudze (naprawie). Suma czasów postoju samochodu wyraża całkowity czas postoju samochodu, liczony od chwili uszkodzenia wymuszającego postój samochodu w stanie niezdatności do wykonywania pracy do chwili usunięcia uszkodzenia, tj. do zakończenia naprawy. Czasy postoju wyznacza się jako wartość średnią, liczoną w godzinach postoju statystycznego samochodu na jednostkę przebiegu w okresie badań. Czasy postoju jako wartość średnia, obliczona dla statystycznego samochodu, mogą być podstawą wyznaczenia wskaźników oceny efektywności systemu obsługi (i zaopatrzenia w części zamienne) przedsiębiorstwa transportowego. Przydatność eksploatacyjną każdego typu samochodu do realizacji zadań w systemie transportowym ocenia się za pomocą podanych charakterystyk eksploatacyjnych a mianowicie: charakterystyk trwałości eksploatacyjnej samochodu, charakterystyk niezawodności eksploatacyjnej samochodu, charakterystyk efektywności transportowej samochodu, charakterystyk ekonomicznych eksploatacji samochodu, charakterystyk użytkowania i odnawiania. Charakterystyki eksploatacyjne samochodu są podstawą tworzenia optymalnych systemów transportowych (ilość i rodzaj samochodów w bazie transportowej), optymalnego zaplecza obsługowo-naprawczego (liczba stacji obsługi, liczba stanowisk obsługowych w stacji oraz ich wyposażenia), programowania optymalnej ilości w poszczególnych asortymentach części zamiennych, programowania ilości zatrudnienia w poszczególnych grupach specjalistów.