Części Lombardini LDW702 FOCS
W ofercie naszego sklepu części zamienne silnika Lombardini LDW702 FOCS, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych, rolniczych i koparkach.
Wszystkie części zamienne silnika Lombardini LDW702 FOCS ze sprzętu rolniczego, budowlanego oraz koparek.
Lombardini LDW 702 FOCS
- pierścienie
- uszczelki głowicy
- świece żarowe
- termostaty
- głowice
- panewki
- korbowody
- wały korbowe
- wtryskiwacze
- pompy wody
- pompy paliwa
- pompy oleju
- zawory głowicy
- tłoki
- uszczelki
- uszczelniacze wału
- cewki gaszenia
Części zamienne silnika Lombardini LDW 702 FOCS, który wykorzystuje się w maszynach rolniczych, budowlanych i koparkach - dostępne od ręki z naszego magazynu.
Jeśli masz jakieś pytania dotyczące silnika Lombardini LDW702 FOCS, napisz do nas, a my chętnie Ci pomożemy.
Czy wiesz, że...
Spośród wielu rodzajów i konstrukcji silników elektrycznych najszersze zastosowanie w przemyśle znalazły silniki indukcyjne trójfazowe klatkowe. Przy większych mocach stosuje się silniki trójfazowe pierścieniowe. Rzadziej spotyka się silniki trójfazowe synchroniczne. Przy niewielkim zapotrzebowaniu mocy przez urządzenie napędzane stosuje się silniki prądu przemiennego jednofazowe z wirnikami zwartymi, a do napędu przyrządów i narzędzi ręcznych silniki komutatorowe. Rzadziej stosuje się silniki prądu stałego i specjalne konstrukcje silników prądu przemiennego. Na tabliczce znamionowej silników elektrycznych podane są wielkości charakteryzujące silniki elektryczne i określające, w jakich warunkach silnik pracuje optymalnie; podany jest również rodzaj konstrukcji silnika. Na tabliczce znamionowej znajdują się więc następujące dane: typ silnika, napięcie zasilania, natężenie prądu, moc, prędkość obrotowa, moment obrotowy, współczynnik sprawności i współczynnik mocy. Silniki z wirnikami zwartymi i pierścieniowe wykonuje się na dwa napięcia zasilania stojana: 220 i 380 V. Uzwojenie stojana połączone w trójkąt przystosowane jest do zasilania z sieci trójfazowej o napięciu międzyfazowym (międzyprzewodowym) 220 V, a przy połączeniu w gwiazdę z sieci o napięciu 380 V. Silniki indukcyjne trójfazowe klatkowe, przeznaczone do rozruchu za pomocą przełączania uzwojeń z trójkąta w gwiazdę, wykonuje się z uzwojeniami na napięcia fazowe równe napięciom międzyprzewodowym sieci, do której są przeznaczone. Na przykład silnik przeznaczony do zasilania z sieci o napięciu fazowym 220 V będzie miał uzwojenie na napięcie 220 V i oznaczenie 220/380 V. Przy połączeniu uzwojeń w trójkąt silnik taki będzie przystosowany do pracy przy napięciu 220 V, a przy połączeniu uzwojeń w gwiazdę do pracy przy napięciu 380 V. Silniki trójfazowe, przystosowane do pracy przy dwóch napięciach, mają wyprowadzone na tabliczkę zaciskową sześć końcówek uzwojeń po dwa końce każdego uzwojenia fazowego. Do rozruchu silników wysokiego napięcia 6000 V nie stosuje się przełączania uzwojeń. Połączenia faz wykonane są wewnątrz silnika i na tabliczkę zaciskową wyprowadzone są tylko trzy końce uzwojeń. Silniki indukcyjne jednofazowe oraz silniki komutatorowe są produkowane zazwyczaj na napięcie 220 V. Niekiedy spotyka się silniki jednofazowe na dwa napięcia: 127 i 220 V, z uzwojeniem dzielonym i łączonym bądź to szeregowo, bądź równolegle. Silniki prądu stałego są wykonywane na napięcie 110, 220 i 440, 1000 i 1500 V. Wysokość napięcia zależy od mocy silnika. Silniki o mniejszych mocach przystosowane są do zasilania z sieci o napięciach niższych, a silniki o mocach dużych rzędu kilkuset kilowatów o napięciach wyższych.