Kubota Nanni N3.21 Pompa oleju
Pompa oleju do silnika Kubota Nanni N3.21 z morskich jednostek marynistycznych. Wszystkie części zamienne do napędowych jednostek marynistycznych Nanni dostępne od ręki.
W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
W zależności od krzywej równoważnej prędkości kątowej zdolność regulacyjna będzie różna. Dlatego prawidłowy dobór typu regulatora, posiadającego odpowiednią do danych warunków charakterystykę, ma bardzo ważne znaczenie. W różnych regulatorach przy jednym i tym samym skoku h tulei współczynnik niejednostajności regulatora będzie tym większy, im bardziej stromo przebiega krzywa równoważnej prędkości kątowej. Współczynnik regulacji dochodzi do zera, jeśli krzywa równoważnej prędkości kątowej przechodzi w prostą, równoległą do osi odciętych. Przy takiej charakterystyce równoważnej prędkości kątowej nasuwa ustala się w dowolnym położeniu, chociaż wał regulatora posiada stałą prędkość kątową. Regulator posiadający podobną charakterystykę nazywamy astatycznym i dla celów proporcjonalnej regulacji nie ma zastosowania. Przy omawianiu pracy regulatora nie uwzględniano oporów, będących wynikiem ruchu ogniw. W rzeczywistości zaś w procesie regulacji występują dwa rodzaje oporów, które powinny być pokonywane przez siły bezwładności ciężarów lub przez siły równoważne w zależności od tego, w którym kierunku przesuwa się tuleja. Podane tutaj opory określamy za pomocą sił tarcia elementów par kinetycznych mechanizmu regulatora oraz sił tarcia, występujących przy ruchu ogniw organów regulujących, np. serwomotoru. Parametry regulatora powinny być oczywiście tak dobrane, aby przy danym współczynniku niejednostajności regulatora zmiany sił bezwładności mas były wystarczające do pokonania oporu i ustawienia się nasuwy w położenie odpowiadające warunkom pracy maszyny.