Kubota Nanni N3.21 Panewki wału
Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego silnika Kubota Nanni N3.21 z morskich jednostek marynistycznych.
Wszystkie części zamienne do napędowych jednostek marynistycznych Nanni N3.21 dostępne od ręki.
UWAGA! Do wszystkich modeli silników Kubota Nanni N3.21 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału).
Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.
Do wałów korbowych Nanni N3.21 oferujemy między innymi:
- Panewki korbowodowe
- Panewki główne
- Pierścienie oporowe
- Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje
Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.
Czy wiesz że…
O stateczności regulatora można wnioskować na podstawie charakterystyki regulatora. Jeżeli charakterystyka sił bezwładności przecina charakterystykę siły równoważnej z dołu do góry w prawo, to wówczas regulator w punkcie sąsiadującym z rozpatrywanym punktem zakresu jest stateczny. Każdej rzędnej z odpowiada określona, równoważna prędkość kątowa, a zatem określona charakterystyka zredukowanej siły bezwładności. Regulator będzie stateczny w całym zakresie regulacji, jeśli charakterystyka siły bezwładności każdego punktu przecina charakterystykę siły równoważnej z dołu w górę w kierunku prawym.Proces regulacji powinien tak przebiegać, aby po zakończeniu regulacji ruch maszyny był znowu ustalony i to właśnie jest celem stosowania regulatorów. Stosunek między czynnikami odpowiadającymi ruchowi ustalonemu określa się za pomocą regulatora. Proces regulacji przebiega w dość skomplikowany sposób, dlatego ocenę procesu regulacji można wydać jedynie na podstawie analizy matematycznej, w której uwzględnia się wpływ regulatora i maszyny, kinematycznie uzależnionych od siebie, na ruch systemu. Wszelkie zakłócenie stosunków między momentami sił napędzających i sił oporu dla ruchu ustalonego powodują występowanie procesu nieustalonego, który może być scharakteryzowany za pomocą odpowiedniego systemu równań różniczkowych regulatora i maszyny. Ilość tych równań równa się ogólnej liczbie stopni swobody układu regulującego otrzymującego ruch nieustalony. Przy szybkim przejściu z jednego obciążenia na inne regulator wykonuje skomplikowany proces regulacji i w zależności od typu może wywołać różne skutki.