Pierścienie tłokowe Caterpillar CAT C18
Pierścienie do wszystkich wersji silnika Caterpillar CAT C18, który znalazł zastosowanie w maszynach morskich, agregatach stacjonarnych, ale przede wszystkim w ciężkich maszynach budowlanych np. tzw. wozidłach technologicznych.
Wybrane modele maszyn, w których zastosowane zostały silniki Cata C18:
- C18 Diesel Oilfield Generator Set
- Caterpillar PM-200
- Caterpillar D9T WH
- Caterpillar 797B
- Caterpillar MT 875B
- Caterpillar 390D
Pierścienie dostępne z możliwością dostawy kurierskiej. W ofercie mamy nie tylko pierścienie nominalne do Caterpillar CAT C18, ale także pierścienie nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują).
Jeżeli oprócz pierścieni jesteś zainteresowany również innymi częściami do tego silnika - skontaktuj się z nami.
Posiadamy wszystkie części zamienne do silnika Caterpillar CAT C18.
Czy wiesz że…
Najbardziej rozpowszechnione są filtry siatkowe i płytkowe o konstrukcji podobnej do konstrukcji filtrów oleju. Filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wymiarach ponad 0,G5 mm. Bardzo często położenie zbiornika paliwa jest takie, że paliwo nie może spływać pod własnym ciężarem do gaźnika. W takich wypadkach paliwo podawane jest cło gaźnika za pomocą pompy. Powszechnie stosowane są pompy przeponowe, w których zasysanie i tłoczenie paliwa odbywa się za pomocą elastycznej przepony. Pompa ta działa w sposób następujący: gdy pod wpływem mimośrodu znajdującego się na wałku rozrządu dźwignia pompy obraca się w lewo powoduje to przesunięcie trzpienia z przeponą w dół. Następuje wówczas zasysanie paliwa do przestrzeni nad przeponą. Po zwolnieniu dźwigni przez mimośród sprężyna naciska na przeponę i następuje tłoczenie paliwa. Gdy zapotrzebowanie na paliwo jest małe, sprężyna pod wpływem siły ciśnienia paliwa nad przeponą pozostaje ściśnięta, a dźwignia wykonuje pod działaniem mimośrodu ruchy jałowe.