Kubota Nanni N2.10 Panewki wału
Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego silnika Kubota Nanni N2.10 z morskich jednostek napędowych.
Wszystkie części zamienne do napędowych jednostek marynistycznych Nanni N2.10 dostępne od ręki.
UWAGA! Do wszystkich modeli silników Kubota Nanni N2.10 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału).
Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.
Do wałów korbowych Nanni N2.10 oferujemy między innymi:
- Panewki korbowodowe
- Panewki główne
- Pierścienie oporowe
- Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje
Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.
Czy wiesz że…
Jeżeli z wirnikiem silnika sprzęgnięte jest koło zamachowe, posiadające wielki moment bezwładności, to wówczas hamowanie i rozruch będą się odbywały przy mniejszych kątowych przyspieszeniach, prędkość kątowa zaś wirnika w czasie t± działania momentu M]0 nie zdąży widocznie ulec zmianie oraz moment czynny MP nie zdąży osiągnąć wartości równającej się Ml0. Przy tym praca silnika elektrycznego będzie polegała na tym, że w czasie t2, odpowiadającym mniejszemu obciążeniu, koło zamachowe będzie się rozpędzało, a jego energia kinetyczna będzie się zwiększała, w czasie zaś ti - moment MIQ będzie pokonywany przez działanie momentu wirnika i momentu sił bezwładności koła zamachowego, obracającego się z opóźnieniem. Zatrzymanie się silnika nie będzie miało miejsca, jeśli w czasie hamowania tx mechanizmu działaniem momentu MIQ prędkość kątowa nie osiągnie wielkości, odpowiadającej momentowi obrotowemu. Jak w pierwszym, tak i w drugim przypadku średnia moc jest jednakowa, lecz w drugim przypadku moc nominalna silnika będzie mniejsza na skutek tego, że przy zamontowaniu koła zamachowego o odpowiednio dobranym momencie bezwładności pewna część gwałtownie rosnącego momentu sił oporu będzie pokonywana kosztem bezwładności koła zamachowego. W ten sposób stosując koło zamachowe w maszynie o gwałtownie rosnących obciążeniach nadmiar pracy silnika - w czasie odpowiadającym małemu obciążeniu - będzie nadawać kołu zamachowemu energię kinetyczną, która oddana będzie w czasie działania oporu rosnącego.