Kubota Nanni N2.10 Głowica
Głowica, uszczelniacze zaworowe silnika Kubota Nanni N2.10 z jednostek marynistycznych. Wszystkie części zamienne do silników morskich Nanni N2.10 dostępne od ręki.
Głowica, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe wszystkich wersji silników Kubota Nanni N2.10 z morskich jednostek marynistycznych.
Oferujemy zarówno głowice gołe, jak i kompletne, uzbrojone z zaworami. Do głowic mamy wszystkie rodzaje uszczelek i uszczelniaczy, niezbędne do złożenia silnika.
Czy wiesz że…
Moc silnika w urządzeniu bez koła zamachowego powinna być tak dobrana, aby moment silnika nie osiągał swojej wartości maksymalnej Mmax gdyż w przeciwnym wypadku silnik zostanie unieruchomiony, tzn. powinno być MP = MjQ < Mmax. Po zakończeniu działania momentu MlQ i po jego zmianie do wartości M2Q, wirnik silnika obraca się z przyspieszeniem, a moment sił czynnych będzie się zmniejszał do wartości odpowiadających M,0. Gdy nie ma koła zamachowego, moc silnika elektrycznego nie jest całkowicie wykorzystana w tym przypadku, kiedy hamowanie i rozruch wirnika dochodzą do swojej fazy końcowej w punktach odpowiadających nmax i nmn, gdyż przy nominalnej mocy silnik pracuje tylko w czasie, gdy silnik pracuje nieobciążony.