Uszczelki NISSAN FD6
Uszczelka głowicy, komplet uszczelek silnika NISSAN FD6, który znalazł zastosowanie w silnikach z wózków widłowych i samochodów ciężarowych.
Oprócz pełnych zestawów uszczelek do silnika NISSAN FD6 oferujemy również takie uszczelki jak: uszczelniacz wału korbowego, uszczelka klawiatury (uszczelka pokrywy zaworowej), uszczelka kolektorów, uszczelniacze zaworowe.
Skontaktuj się z nami aby uzyskać więcej informacji na temat silnika NISSAN FD6.
Czy wiesz że…
Połączenia zgrzewane polegają na łączeniu ze sobą części przez wywarcie dużego nacisku i ogrzaniu miejsca styku do temperatury bliskiej topnienia. Zgrzeinę (spoinę) tworzy metal rodzimy łączonych części. W większości przypadków stosowane jest zgrzewanie elektryczne oporowe, gdzie powierzchnie przeznaczone do połączenia po zetknięciu ze sobą włącza się w obieg prądu, a miejsce ich styku, wskutek oporu stawianego przepływającemu prądowi elektrycznemu, ulega bardzo silnemu rozgrzaniu. Kiedy temperatura podniesie się tak, że metale przechodzą w stan ciasto waty, silny docisk łączonych części powoduje ich złączenie. Przy zgrzewaniu stosuje się prąd o niskim napięciu, lecz o dużym natężeniu dochodzącym do kilku tysięcy amperów. Między elektrody zgrzewarki wkłada się części do zgrzewania i dociska siłą P. Po przepuszczeniu prądu materiał ogrzewa się i łączy w miejscu styku. Prąd wyłączany jest automatycznie, co zapobiega przegrzaniu lub niedogrzaniu zgrzeiny, a następnie zostaje zwolniony nacisk P. Czas zgrzewania waha się od 0,1 s dla blach stalowych o grubości 0,2 mm do 3 s dla blach 0 grubości 5 mm, a docisk od 0,5 do 2 MN/m2. Obok zgrzewarek jednopunktowych stosowane są zgrzewarki wielopunktowe, które są bardziej wydajne, ponieważ nie potrzeba w nich przesuwać łączonych części. Zgrzewa się w nich jednocześnie materiał w kilku lub kilkunastu punktach.