Panewki wału NISSAN FD6
Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego silnika NISSAN FD6 z wózków widłowych oraz samochodów ciężarowych.
Wszystkie części zamienne do silników NISSAN FD6, dostępne od ręki.
UWAGA! Do wszystkich modeli silników NISSAN FD6 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału).
Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.
Do wałów korbowych NISSAN FD6 oferujemy między innymi:
- Panewki korbowodowe
- Panewki główne
- Pierścienie oporowe
- Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje)
Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.
Czy wiesz że…
Odmianą zgrzewania liniowego jest zgrzewanie zgniotowe. Brzegi blach zakłada się na zakładkę i tak mocno dociska elektrodami rolkowymi, że następuje spłaszczenie zgrzeiny. Połączenia klejone. Proces łączenia metali i tworzyw sztucznych przez klejenie polega na wprowadzeniu między łączone powierzchnie kleju, który łączy je dzięki adhezji. Po dokładnym oczyszczeniu powierzchni i nałożeniu cienkiej warstwy kleju o grubości nie większej niż 0,2 mm na obie sklejane powierzchnie, klej należy przez kilka minut wysuszyć a następnie łączone powierzchnie silnie docisnąć do siebie i pozostawić dociśnięte na okres od kilku do kilkunastu godzin. W tym czasie następuje odparowanie rozpuszczalnika z kleju lub zmiany chemiczne w kleju, które powodują jego utwardzenie. Ze względu na temperaturę utwardzenia kleje dzielą się na zimne (temperatura utwardzania 20—60°C). Zaletą klejenia jest to, że można kleić bardzo drobne elementy, których nie można byłoby połączyć ze sobą za pomocą nitowania ani lutowania.