Mitsubishi 6D24 zawory głowicy
W naszej ofercie posiadamy zawory głowicy ssący i wydechowy silnika Mitsubishi 6D24, Mitsubishi 6D24T pracującego w koparkach Sany, Fiat-Kobelco, Kobelo, Furukawa.
Inne wersje jednostki napędowej Mitsubishi 6D24 montowanej głównie w koparkach to np.:
- Mitsubishi 6D24-OAT
- Mitsubishi 6D24-OAT2
- Mitsubishi 6D24-T
- Mitsubishi 6D24-TC
- Mitsubishi 6D24-TE1
- Mitsubishi 6D24-TE2
- Mitsubishi 6D24-TLA2F
- Mitsubishi 6D24-TLE2A
- Mitsubishi 6D24-TLEA
- Mitsubishi 6D24-TLU2C
Posiadamy także inne części zamienne do silników Mitsubishi 6D24 np.: uszczelki, bloki silnika, wały korbowe, filtry itp.
Zadaniem zaworów ssących jest otwarcie się w odpowiednim momencie cyklu ssania silnika w celu zassania mieszanki paliwowo-powietrznej lub powietrza do silnika. Po napełnieniu cylindra mieszanką następuje zamknięcie zaworu, żeby mieszanka mogła być sprężona.
Zadaniem zaworów wydechowych jest otwarcie się i uwalnianie drogi dla rozprężonych w suwie pracy gazów. Po wyrzuceniu spalin z cylindra zawór wydechowy zostaje zamknięty.
Jeśli masz pytania zadzwoń lub napisz do nas.
Czy wiesz, że…
Zalecenie to uzasadnione jest następująco: najmniejsze ciśnienie powietrza, zalecane dla większości współczesnych ciągników przy pracy na spulchnionym podłożu, wynosi 0,8 kG/cm2. Największe ciśnienie powietrza stosowane przy pracy w transporcie osiąga wartość 1,2-1,5 kG/cm2. W związku z tym dla pracy na ściernisku zaleca się średnią wartość 1,0 kG/cm2. Jeśli chodzi o współczynnik przyczepności, to prowadzone w ZSRR długoletnie badania dużej liczby ciągników i opon ciągnikowych wykazały, że przy pracy na ściernisku współczynnik ten zależy od typowymiarów opon. Im większa jest płaszczyzna styku opony z glebą, tym większy jest współczynnik przyczepności. Ponieważ pole rozrzutu pomiarów wg prostej A wynosi + 0,026, dla otrzymania koniecznej pewności w obliczeniach należy do rachunku przyjmować prostą B przeprowadzoną wg granicznych odchyłek minusowych.