Mitsubishi 6D24, 6D24T termostat
W ofercie posiadamy termostat silnika Mitsubishi 6D24, Mitsubishi 6D24T, który znalazł zastosowanie w koparkach Sany, Fiat-Kobelco, Kobelo, Furukawa.
Inne wersje jednostki napędowej Mitsubishi 6D24 montowanej głównie w koparkach to np.:
- Mitsubishi 6D24-OAT
- Mitsubishi 6D24-OAT2
- Mitsubishi 6D24-T
- Mitsubishi 6D24-TC
- Mitsubishi 6D24-TE1
- Mitsubishi 6D24-TE2
- Mitsubishi 6D24-TLA2F
- Mitsubishi 6D24-TLE2A
- Mitsubishi 6D24-TLEA
- Mitsubishi 6D24-TLU2C
Sprzedajemy również inne części zamienne silnika Mitsubishi 6D24 np.: tulejki, pierścienie, wały korbowe, cewki gaszenia itp.
Termostat to jeden z głównych elementów chłodzenia silnika.
Sprawny termostat nie może się zacinać, a jego otwór odpowietrzający musi być cały czas czysty i w pełni drożny. Jeśli zostanie zatkany, w termostacie pojawią się pęcherzyki powietrza, które mogą utrudnić jego poprawne działanie.
Zadzwoń lub napisz do nas jeśli chcesz wiedzieć więcej.
Czy wiesz, że…
Poza ciągnikami potrzebne są silniki spalinowe do napędu maszyn stacyjnych - głównie w gospodarstwach nie zelektryfikowanych oraz agregatów deszczownianych. Zależnie od wielkości tych maszyn potrzebne będą silniki gaźnikowe o mocy ok. 2,5 do 3,5 KM oraz wysokoprężne o mocy 8, 15, 28, 40, 50, 75 i 120 KM. Zgodnie z zasadą przyjętą w Międzynarodowym Systemie Maszyn podstawą klasyfikacji ciągników w krajowym systemie jest obliczeniowa siła uciągu ciągnika uzyskana na ściernisku, wyrażona w tonach. Zgodnie z metodyką, nominalna siła uciągu rozwijana przez ciągnik jest iloczynem dwóch wielkości - ciężaru przyczepności ciągnika (tj. dynamicznego ciężaru spoczywającego na kołach napędowych lub gąsienicach) i współczynnika przyczepności, przy założonych następujących warunkach pracy i podłoża: podłoże - ściernisko na glebie średnio zwięzłej o wilgotności 15 do 18%; współczynniki przyczepności: dla ciągników 4-kołowych z napędem na koła 0,35-0,45; dla ciągników 4-kołowych z napędem na 4 koła (4K4) 0,50-0,60 dla ciągników gąsienicowych 0,60-0,65; prędkości przy nominalnej sile uciągu dla ciągników klas od 0,6 T do 3,0 T włącznie - 8-9 km/godz.; dla pozostałych klas i niektórych modyfikacji, prędkości przy nominalnej sile uciągu odpowiadają przeznaczeniu ciągnika; poślizgi - dla ciągników kołowych - 15%, dla gąsienicowych - 6%.